کد خبر 1426920
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
باشگاه زنیت روسیه به دنبال بازگرداندن سردار آزمون!

باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه قصد دارد سردار آزمون مهاجم ایرانی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه بایر لورکوزن آلمان که در حال حاضر دوران مصدومیتش را سپری می‌کند، مدنظر باشگاه سابق خود یعنی زنیت سنت پترزبورگ روسیه قرار گرفته است.

طبق اعلام سایت Euro-Futbol روسیه، باشگاه زنیت این مهاجم ایرانی را زیر نظر دارد تا در صورت امکان او را به صورت قرضی جذب کنند.

آزمون بهترین دوران فوتبال باشگاهی خود را در تیم زنیت روسیه سپری کرد. او از سال ۲۰۱۹ تا نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته در زنیت حضور داشت و با انجام ۱۰۴ بازی برای این تیم، ۶۳ گل به ثمر رساند و ۲۳ پاس گل داد.

جدایی آزمون از زنیت اما اتفاقات عجیبی را به دنبال داشت. آزمون که در ژوئن ۲۰۲۲ قراردادش با زنیت تمام می‌شد، در زمستان با باشگاه بایر لورکوزن آلمان برای امضای قرارداد در تابستان به توافق رسید. مدیران زنیت که از جدایی آزمون و حق انتقال او نفع مالی نمی‌بردند، از تصمیم مهاجم ایران دلخور شدند و ترجیح دادند او را در همان نقل و انتقالات زمستانی با مبلغ کمتر به لورکوزن بفروشند.

آزمون در بوندس لیگا اما کمتر از حد انتظار ظاهر شد و نتوانست دوران درخشش خود را در زنیت تکرار کند. او تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و باید دید مدیران این باشگاه آلمانی در قبال او چه تصمیمی می‌گیرند.

البته آزمون فعلاً مصدوم است و تا جام جهانی نمی‌تواند بازی کند. گفته می‌شود این مهاجم عازم قطر بشود تا روند درمان خود را در کشور میزبان جام جهانی پشت سر بگذارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ... IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 1
    دخترباز هیچی نبود و نشد
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 1
    به جهنم هر غلطی میخواد بکنه
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 2
    بازیکن نبود
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 1
    از همون اولش معلوم بود نیمکت نشین میشه خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس