کد خبر 1425865
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶
هواشناسی

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخذرین وضعیت جوی چند روز اینده کشور پرداخت.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای گیلان و برخی مناطق اردبیل، مازندران، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس واقع در غرب و شمال غرب کشور نیز در بعضی ساعات رگبار پراکنده و وزش باد شدید موقتی را انتظار داریم، ادامه داد: فردا تنها در اردبیل، گیلان، غرب مازندران، شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، بارش‌های خفیف و پراکنده رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شدت بارش‌ها امروز در اردبیل، گیلان، مازندران و شمال ‌آذربایجان شرقی در حد هشدار سطح زرد است، افزود: احتمال صاعقه و آب گرفتگی به شکل محدود و محلی در این مناطق وجود دارد که حتما هموطنان تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی روزهای شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار را شاهد هستیم، افزود: طی این روزها برای غرب گیلان و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

رفیعی با اشاره به اینکه امروز در بعضی ساعات در جنوب و جنوب غرب کشور باوزش باد نسبتا شدید مواجه هستیم که نفوذ گرد و غبار به برخی از این مناطق را به همراه دراد، اظهار کرد: طی روزهای شنبه و یکشنبه در غرب کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد.

وی ضمن بیان اینکه امروز دریای خزر و غرب خلیج فارس مواج است، در مورد آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران توضیح داد:  آسمان تهران امروز صاف و با کمی غبار و در ساعات بعد از ظهر همراه با وزش باد است و بیشینه دمای آن به ۲۶ درجه می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس