کد خبر 1425864
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
بارسا دست به دامن رقیب شد/ معجزه‌ای در راه است؟

پس از تساوی بارسلونا مقابل اینترمیلان، ‌موقعیت این تیم در ادامه مسیر لیگ قهرمانان اروپا دیگر به دیدارهای بعدی آبی‌اناری‌ها بستگی ندارد؛ بلکه به بازی اینترمیلان گره‌خورده است.

به گزارش مشرق، ‌ تیم‌های بارسلونا و اینترمیلان در چارچوب بازی‌های هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در حالی در اسپاتیفای نیوکمپ به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی برای بارسلونایی که در سودای کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بود ناخوشایند رقم خورد و با این تساوی، مسیر دشوارتری  برای رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پیش پای آنها قرار گرفت.

تارنمای مارکا در بازتاب این نتیجه ناموزون برای بارسلونا با تأکید بر اینکه متأسفانه شب جادویی در نیوکمپ به وجود نیامد تصریح کرد: بارسا اینتر را شکست نداد به همین دلیل می‌توان گفت برای این تیم، رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تقریباً غیرممکن شد. هرچند احساسات، اشتیاق و هیجانات از بین نرفته؛ اما به‌ طور کلی این فصل آن‌طور که ژاوی، بازیکنان و هیئت‌مدیره انتظار داشتند پیش نرفت و فقط با یک معجزه، کاتالان‌ها در سال ۲۰۲۳ در لیگ اروپا ادامه خواهند داد.

به نوشته این تارنما، ‌تساوی مقابل اینترمیلان، آبی اناری‌ها را در لبه پرتگاه قرارداد و برای حذف نشدن باید منتظر دیدارهای بعدی اینتر بمانند. زیرا اگر اینتر، ویکتوریا پلژن را شکست دهد، بارسلونا از لیگ قهرمانان حذف خواهد شد. در حقیقت تنها شکست یا تساوی ایتالیایی‌ها که آنها هم در ورزشگاه خود بازی می‌کنند، به کاتالان‌ها اجازه می‌دهد تا به آخرین دیدار این مرحله برسند.

بنابراین، بارسلونا منتظر یک معجزه است تا هم جای پای خود را محکم کند و هم جلوی ضرر اقتصادی را بگیرد. آبی اناری‌ها در تابستان امسال هزینه مالی زیادی برای رسیدن به عناوینی همچون لیگ قهرمانان اروپا کرده‌اند. شاهد مدعا امضای هفت قراردادی است که ۱۴۳ میلیون یورو برای بارسلونا آب خورد.

همچنین مشکلات مالی که در ادامه گردن تیم را می‌گیرد شاید باشگاه را مجبور کند که چند بازیکن مهم فعلی را رها کند.

دیدار شب گذشته بارسا و اینتر با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس