کد خبر 1425729
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
کرملین: ناتو در اوکراین می‌جنگد

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد که اظهارات اخیر دبیرکل ناتو، بر همه آشکار کرد که این سازمان در اوکراین (با روسیه) می جنگد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد که پس از اظهارات اخیر «ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو، بر همه آشکار شده است که این سازمان در اوکراین (با روسیه) می جنگد.

بر اساس اعلام این رسانه، دبیرکل ناتو دیروز در سخنانی گفته بود که پیروزی روسیه در این جنگ «فقط یک شکست بزرگ برای اوکراینی ها نیست؛ بلکه یک شکست و اتفاقی خطرناک برای همه ما خواهد بود».

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) بدون اشاره به تحرکات خصمانه کشورهای غربی در مرز با روسیه در سخنانی ادعا کرد: «پوتین» (رئیس جمهور روسیه) این جنگ را آغاز کرد و باید با خروج نیروهایش از اوکراین به آن پایان دهد!

دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی در این خصوص ادامه داد: رزمایش‌هایی که کشورهای ناتو برای سازماندهی آن آماده می‌شوند، موضوعاتی عادی هستند؛ اما پیامی بازدارنده برای روسیه در پی دارد. ناتو به زودی رزمایش‌های نیروهای بازدارندگی هسته‌ای انجام خواهد داد. ما هیچ تغییری در موقعیت نیروهای هسته‌ای روسیه ندیده ایم.

«ینس استولتنبرگ» در ادامه اضافه کرد: وزیران دفاع ناتو در مورد موضوع حفاظت از زیرساخت‌ها گفتگو خواهند کرد. هرگونه حمله عمدی به زیرساخت‌های متحدان با پاسخی قاطع و متحد مواجه خواهد شد. ما در حال رصد هر حادثه‌ای هستیم که می‌تواند به عنوان یک حمله سایبری یا ترکیبی طبقه بندی شود که مستلزم فعال سازی ماده ۵ است.

وی در ادامه مدعی شد: پیروزی «پوتین» خطری برای همه ماست؛ لذا نباید اجازه داد تا روسیه در اوکراین پیروز شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    خیانت بالاست- خوب اوکراین به پل کریمه هم رحم نمی کند اما روسیه تمامی پلهای روی رودخانه دنیپر را تعمیر می کند و حتی یکی را هدف قرار نمی دهد و ارتش اوکراین برای حمله به شرق اوکراین از ان پلها استفاده می کند حتی سوخت نیروگاههای برق اوکراین را تامین می کند این نشان دهنده خیانت فرماندهان ارشد ارتش روسیه نیست
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 1
    خیانت در سران ارتش روسیه به حد بسیار خطرناکی بالا رفته شکست های اخیر موئد آن است چرا ارتش روسیه با 50 درصد نیروی رزمی وارد خاک اوکراین نشده است و چرا با وجود بسیج عمومی همچنان ارتش روسیه اصرار دارد با 10 درصد توان رزمی اش در برابر 100 توان رزمی اوکراین بجنگند به مقامات برسانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس