کد خبر 1425331
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲
گوشی ردمی نوت ۱۲ با چیپست جدید Dimensity 1080 معرفی می‌شود

شیائومی در حال کار روی گوشی های سری ردمی نوت ۱۲ – Redmi Note ۱۲ است. ظاهراً این محصولات به چیپست تازه معرفی شده Dimensity ۱۰۸۰ مجهز خواهند بود.

به گزارش مشرق، شیائومی خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۲ در سال آینده می‌کند. اما پیش از هرگونه اعلامیه رسمی، اطلاعاتی از این گوشی‌ها به بیرون درز کرده که جالب نوجه است.

اخباری که از طریق یک افشاگر به نام Digital Chat Station منتشر شده، نشان می‌دهد که گوشی‌های سری Redmi Note ۱۲ شیائومی به چیپست تازه رونمایی شده Dimensity ۱۰۸۰ مدیاتک مجهز خواهند بود. این تراشه جدید چند روز پیش از سوی چیپست‌ساز تایوانی معرفی شده است. این چیپ جدید زیر قاب گوشی‌های ردمی می‌تواند عملکردی شبیه به اسنپدراگون ۷۷۸G داشته باشد که محبوب‌ترین چیپست میان‌رده کوالکام نیز هست.

گوشی جدید شیائومی با این تراشه موفق به کسب امتیازی فراتر از ۵۲۰ هزار از بنچمارک انتوتو شده است. این یک تراشه ۶ نانومتری است که به پردازنده مرکزی ۸ هسته‌ای ارتقا یافته شامل دو هسته Cortex A۷۸ با سرعت کلاک ۲.۶ گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی ARM Mali G۶۸ مجهز است.

از دیگر امکانات احتمالی سری نوت ۱۲ می‌توان به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید روی قاب بالارده‌ترین نسخه این سری اشاره کرد. این درحالیست که نسخه‌های ارزان قیمت‌تر از یک سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود.

منبع:گجت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس