کد خبر 1425994
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴
گوشی ردمی K60 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ردمی K۶۰ احتمالاً با تراشه Snapdragon ۸+ Gen ۱ و فناوری شارژ بی‌سیم رونمایی می‌شود.

به گزارش مشرق، شیائومی احتمالاً گوشی‌های سری ردمی K۶۰ را سال آینده میلادی رونمایی می‌کند؛ با این وجود مشخصات فنی این گوشی در فضای آنلاین فاش شده است. به نظر می‌رسد که گوشی‌های سری ردمی K۶۰ به صفحه‌نمایش ۲K از نوع AMOLED مجهز خواهد شد زیرا نسل فعلی گوشی‌های سری ردمی K که در چین عرضه شده‌اند پنل AMOLED دارند.

گوشی ردمی K۶۰ چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

گوشی ردمی K۶۰ شیائومی با پردازنده Snapdragon ۸+ Gen ۱ و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۳۰ وات عرضه می‌شود. این دستگاه نخستین گوشی ردمی با قابلیت شارژ بی‌سیم خواهد بود. به احتمال زیاد این گوشی با جدیدترین نسخه MIUI بر پایه سیستم‌عامل اندروید ۱۳ به دست مشتریان خواهد رسید.

گوشی ردمی K۶۰ چه ویژگی‌هایی دارد؟ +عکس

پیش از رونمایی سری ردمی K۶۰ نسل جدید پردازنده‌های رده‌بالای کوالکام معرفی می‌شود بنابراین احتمالاً مدل ردمی K۶۰ پرو به پردازنده Snapdragon ۸ Gen ۲ مجهز خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که سری ردمی K۶۰ به غیر از مدل استاندارد و مدل پرو، شامل چند مدل دیگر است. به احتمال زیاد شیائومی گوشی‌های سری ردمی K۶۰ را در فصل اول سال آینده میلادی برای بازار چین رونمایی می‌کند. K۶۰ در بازارهای بین‌المللی با نام POCO F۵ عرضه می‎‌شود.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس