پلیس اسپانیا باند قاچاق انسان به انگلیس را متلاشی کرد

پلیس اسپانیا اعلام کرد که اعضای یک گروه مرتبط با شبکه قاچاق انسان را دستگیر کرده که مهاجران آلبانیایی را از سال ۲۰۱۴ تاکنون با پنهان کردن در قایق و کشتی باری از اسپانیا به انگلیس انتقال می داده است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری رویترز؛ ۲ تن از هفت شهروند آلبانی که میان سوم تا پنجم اکتبر (۱۱-۱۳ مهر ماه) در عملیات مشترک پلیس اسپانیا و سازمان ملی مبارزه با جرم انگلیس با این اتهام دستگیر شده و نام آنها اعلام نشده، پس از حضور روز جمعه در دادگاه باراکالدو در شمال اسپانیا، در بازداشت باقی مانده و پنج تن دیگر با سپردن ضامن آزاد شده اند.

این مهاجران که برخی خردسال بوده و به این گروه میان سه هزار یورو (۲ هزار و ۹۲۲ دلار) تا ۱۵ هزار یورو برای این سفر گرانبها به انگلیس، پرداخت می کرده اند، پیش از انتقال به بندرهای پورتسموث، سوثهمتون و لیورپول با استفاده از مسیرهای قایق رانی و کشتیرانی، نزدیک بندرهای سانتندر و بیلبائو در شمال اسپانیا، اسکان داده می شدند.

پلیس اسپانیا در باره شمار افرادی که توسط این گروه به انگلیس قاچاق شده اند، اطلاعی ندارد و تنها گفته است که روش های پنهان کردن این افراد برای امینت جسمانی مهاجران که برخی خردسال بوده اند، خطرناک بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عمو IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    تو قایق اولی اونکه خماره نمی دونم چیه که انگار عینک زده باز عجب ترفند حیله گرانه ایی زده،خودش رو مسافر قاچاق جا زده قاچاقچی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس