کد خبر 1424307
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰
حلالی: شاید مربیان خارجی پرسپولیس قلابی هستد/ ترابی ریتم بازی را می‌گیرد

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید این تیم بعد از اردو تیم ملی عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش مشرق، اسماعیل حلالی درباره تساوی پرسپولیس برابر سپاهان در هفته هشتم  لیگ برتر اظهار کرد: بازی پر فشاری را دیدیم و دو تیم خوب یکدیگر را آنالیز کرده بودند و اجازه نمی‌دادند بازی‌سازی انجام بدهند و پرس سنگینی در میانه زمین شاهد بودیم. هر دو تیم گویا به مساوی راضی بودند. یعنی دو تیم وارد بازی شده بودند که نبازند و اگر شد برنده بشوند.

او افزود: یکی از دلایل شرایط بد بازی دیروز این بود بازیکن توپ می‌گیرد و رو به عقب بازی می‌کند و ریتم بازی را می‌گیرد. البته این مشکل فقط مربوط به بازی دیروز نیست و ضعفی است که بیش‌تر تیم‌ها دارند. در این شرایط که پرس سنگین ایجاد می‌شود بازیکن باید یار مستقیم خود را دربیل بزند و رو به جلو پاس بدهد. این اتفاق در بازی پرسپولیس و سپاهان کم رخ داد. به همین خاطر فرصت گل چندانی ایجاد نشد و به غیر از یکی دو فرصت از روی ضربات ایستگاهی، فقط سپاهانی‌ها یک فرصت تک به تک داشتند.

حلالی در ادامه گفت: پارسال نفراتی در پرسپولیس بازی می‌کردند که کیفیت پایینی داشتند و من از آن‌ها حمایت کردم چون آن‌ها نیاز به حمایت داشتند اما امسال هم پرسپولیس و هم سپاهان نفرات بسیار خوبی جذب کردند و دست مربیان باز بود. وقتی مورایس آمد فکر می‌کردم شرایط سپاهان خوب شود اما هرچه پیش رفتیم چیزی از سپاهان ندیدیم. یک مربی خارجی می‌آید که به فوتبال ما چیزی اضافه کند اما سپاهان با مورایس هرچی پیش رفت ضعیف‌تر شد. درست است که سپاهان در این فصل بردهایی داشته اما بردهای این تیم هم با تعداد گل‌های کمی رقم خورده است. مربی خارجی می‌آورند و می‌گویند دستیار فلانی بوده اما به داشته‌های خودمان اعتماد نمی‌کنند. پارسال محرم نویدکیا با سپاهان قهرمان نشد اما تیمش زیباتر و با فرصت‌های گل بیش‌تری بازی می‌کرد اما الان سپاهان با وجود این که با برنامه بازی می‌کند اما بازی زیبایی ارائه نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید:

خارجی‌های پرسپولیس رفتنی می‌شوند؟

حلالی در ادامه گفت: پرسپولیس بعد از اردوی تیم ملی اصلا خوب نبوده است. هم در بازی تراکتور هم در بازی سپاهان خوب نبود. در بازی تراکتور طوری پرسپولیس بازی کرد که تراکتور می‌خواست. متاسفانه  در طول بازی پرسپولیس تعویض‌هایی خوبی انجام نمی‌دهد. الان پرسپولیس سه مربی خارجی دارد، دستاورد آن‌ها در پرسپولیس چه بوده است؟ شاید خارجی بودن آن‌ها قلابی است. ما خودمان مربی خوبی داریم اما می‌رویم مربی خارجی می‌آوریم. آنالیز مربیان خارجی پرسپولیس از تراکتور چه بود؟ آقای گل‌محمدی می‌گوید بازیکنانم در تیم ملی بوده‌اند، خوب اگر بازیکنی انگیزه ندارد و آماده نیست چرا او را به زمین می‌فرستید؟ شما که دست‌تان باز است.

او در ادامه به عملکرد ضعیف مهدی ترابی در دو بازی اخیر پرسپولیس اشاره کرد و گفت: او در دو بازی اخیر پرسپولیس در زمین راه می‌رفت. اگر برانکو در پرسپولیس بود، با این عملکرد به ترابی اصلا بازی نمی‌رسید. حالا با این شرایط پنالتی را هم می‌دهیم به ترابی بزند و او هم پنالتی را خراب می کند و بازی بعد هم فیکس بازی می‌کند. او بازیکن تیم ملی است اما باید برای حضور در ترکیب پرسپولیس کیفیت خود را نشان دهد. چطور وقتی ۹۳ درصد قراردادش را گرفته بود، به خاطر  پرداخت نشدن ۷ درصد، قراردادش را فسخ کرد و پرسپولیس را ترک کرد؟ حالا هم اگر می‌خواهد برای پرسپولیس بازی کند باید کیفیت خود را نشان دهد. او باید با تمام وجودش بازی کند چون پول می‌گیرد. این نوع بازی ترابی به ضرر تیم است. در بازی سپاهان وقتی ترابی در دقیقه ۷۵ از بازی خارج شد، پرسپولیس با سرعت بیش‌تری بازی کرد. یکی از دلایلی که پرسپولیس در طول ۷۵ دقیقه خوب نبود، عملکرد مهدی ترابی بود که ریتم بازی را گرفته بود. یعنی وقتی توپ می‌گیرد، توپ را نگه می‌دارد تا دریبل بزند و پاس گل بدهد اما وقتی بازی فشرده است، بازیکنان حریف اجازه چنین کاری نمی‌دهند. بعد از این که ترابی از بازی خارج شد، پرسپولیس ۶ تا ۷ دقیقه فوق‌العاده بازی کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    5 1
    همه رو انداختید گردن ترابی بدبخت؟:خخ لوکادیا دو بازی ست هیچ غلطی نکرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس