کد خبر 1424268
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
وضعیت عجیب برای خارجی‌های پرسپولیس

دو بازیکن خارجی پرسپولیس با درخواست کشورهای خود برای خروج از ایران روبرو شدند.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ادامه دارد که سازمان لیگ فوتبال زمان برگزاری بازی‌های لیگ برتر را تا پایان هفته یازدهم مشخص کرده است تا تیم‌های لیگ برتری هر ۶ روز یک‌بار به مصاف یکدیگر بروند.

در این بین برخی اتفاقات غیر ورزشی روی ادامه حضور بعضی از بازیکنان خارجی تأثیر گذاشته است تا تیم‌هایی نظیر پرسپولیس با چالشی کاملا ناخواسته روبرو شوند.

بیشتر بخوانید:

حمله به صندلی مدیرعاملی پرسپولیس

کشورهایی همچون هلند و فرانسه خواستار خروج فوری اتباع خود از ایران شده‌اند. خبری که می‌تواند یورگن لوکادیا را که پاسپورت هلندی و شیخ دیاباته که پاسپورت کشور فرانسه را دارد از جمع شاگردان یحیی گل محمدی دور کند.

گل محمدی که پنج بازیکن خود را به دلیل حضور در برنامه هفتگی تمرین با تیم ملی ایران در سه روز آینده نیز در اختیار ندارد هیچ علاقه‌ای برای از دست دادن دو مهاجم تأثیرگذار خود در خط حمله ندارد. از این رو قطعا مخالف درخواست احتمالی این دو بازیکن برای خروج از پرسپولیس خواهد بود.

لوکادیا که با چهار گل فعلا بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود امید اصلی پرسپولیس برای بازگشت این تیم به روند گلزنی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جعفر تیموری IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    یحیی گل محمدی بره دنبال همدردی با دختر کومله که فوت کرده خودش را مثل وزغ کنه. وقتی دنبال هم گرایی با دشمن باشی کشور را ضعیف می کنی و هر ننه قمری تحریم می کنه و از اتباع کشورش حمایت می کنه.پس میشه گفت غلط کردی با دشمن هم راه شدی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس