آمادگی ایران برای ساخت پروژه‌های بزرگ مسکن در سوریه

وزیر راه و شهرسازی از آمادگی شرکت‌های ایرانی برای حضور در کشور سوریه خبر داد و گفت: می‌توانیم در پروژه‌های بزرگ ساخت مسکن سوریه حضور داشته باشیم.

به گزارش مشرق، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در سفر به دمشق در دیدار با حسین عرنوس، نخست وزیر سوریه بر حمایت تهران از سوریه تاکید و اظهار کرد: ایران در کنار مردم و دولت سوریه می‌ایستد. در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصادی در کنار سوریه هستیم و می‌توانیم همکاری‌های خوبی داشته و در زمینه‌های بازرگانی، تجاری و پروژه‌های بزرگ ساخت مسکن مشارکت داشته باشیم.

در این دیدار عرنوس نیز با اشاره به حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مردم و کشور سوریه، اظهار کرد: از رهبر، مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران به خاطر حمایت‌های همه‌جانبه و مستمر از سوریه تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی افزود: در شرایط سختی که برای تأمین نفت و مشتقات آن مواجه هستیم از ایران تشکر می‌کنیم که برای تأمین نفت به ما کمک می‌کند. در محاصره ناعادلانه‌ای قرار داریم و از سرمایه‌گذاران ایرانی که مایل به حضور در سوریه هستند، استقبال می‌کنیم.

عرنوس با اشاره به روند بازسازی سوریه پس از وقوع جنگ و ایجاد خرابی‌های حاصل از جنگ ۱۱ ساله، تصریح کرد: گشودن افق‌های وسیع‌تر همکاری بین دو کشور به نفع دو ملت و دو کشور است و از همکاری‌های مشترک نتایج مثبتی ایجاد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
    10 1
    ببرید هر چی پول تو مملکت هست اینور اونور خرج کنید، خودمون زیر ساختامون داغونه دوتا ورزشگاه نداریم اسفالت جاده هامون عین شخم زار میمونه اونوقت شما فکر آباد کردن سوریه اید؟؟؟؟بابا ملت چطوری باید به شما حالی کنه اول وطن بعد جاهای دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    3 0
    با پول خود سوریه ایها یا با وام های دراز مدت بدون بهره یا کلا میخواهید مفتی براشون بسازید!؟نا کسها نکنه میخواهید سوریه را کاملا گلستان کنید که بعدازاینکه مردم ازایران بیرونتون کردنند سوریه اماده شما باشد!؟
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    خود ایرانی با این بحران مسکن در کشور مستحق تر از بخشش پول ملت برای مسکن سازی برای سوری ها هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس