کد خبر 1423848
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
دادگاه

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر از صدور حکم سارق به عنف خودرو در شهر بردسیر خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد سالاری افزود: متهم م.م مرداد سال جاری در شهرستان بردسیر (جاده بیدخوان) با استفاده از وسیله نقلیه اقدام به آدم ربایی مقرون به آزار و اذیت جسمی و تهدید با چاقو، سرقت خودرو، وجه نقد و همچنین تهدید به قتل با چاقو کرده بود.

وی بیان کرد: پس از طی روال قانونی و برگزاری جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده، اخذ اظهارات اصحاب دعوا و دفاعیات متهم و وکیل ایشان حکم پرونده این سارق به عنف خودرو از سوی شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری ۲ بردسیر صادر شد.

شیوه ارتکاب جرم و ایجاد حس ناامنی در اهالی

رییس دادگستری شهرستان بردسیر ادامه داد: به دلیل شیوه ارتکاب جرم و آثار زیانبار آن در جامعه اسلامی، وضعیت سنی و جسمانی شاکی، ایجاد حس ناامنی بین اهالی و در راستای جبران ضرر و زیان معنوی، اعاده امنیت و آرامش روانی شاکی، اهالی و به لحاظ ارتکاب جرایم متعدد و مختلف محکوم علیه به اشد مجازات مندرج در قانون مجازات اسلامی مجموعاً به ۴۰ سال حبس تعزیری و ۲۷۶ ضربه شلاق محکوم و از حیث مجازات تکمیلی نیز حکم بر اخراج متهم به مدت ۲ سال پس از پایان حبس از کشور جمهوری اسلامی ایران صادر و اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: در برخورد با جرائم مخل نظم و امنیت جامعه و شهروندان برای دادگستری شهرستان هیچ خط قرمزی وجود ندارد و تعریف نشده است؛ بدین وسیله به تمامی مخلان و مزاحمان نظم و امنیت هشدار داده می‌شود در صورت ملاحظه هرگونه ناهنجاری و جرم، اشد مجازات در انتظار عاملان و آمران خواهد بود.

براساس این گزارش در مرداد سال جاری، متهم مذکور با سوء استفاده از اعتماد شاکی و سوار شدن به خودرو وی، ضمن انتقال راننده خودرو به مکانی خالی از سکنه در حاشیه شهر، نامبرده را به وسیله سلاح سرد تهدید به قتل کرده و وی را مورد آزار و اذیت جسمانی و اخاذی قرار داده بود.

شهرستان بردسیر در ۶۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    9 1
    حکم خوبی است، دست قاضی هم درد نکنه.
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    9 1
    چرا اعدام نکردید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • احمد IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      6 0
      فک کنم اشد همون اعدام میشه
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    5 1
    لطفا به حکم قاضی اعتراض نکن همین خوبه، همین که من میگم حکم خوبی است در قبال این جرم وحشتناک همه عمرش باید تو زندان باشه موقعی میاد بیرون که قراره آماده کفن و دفن بشه و بره گورستان ان شا الله.
  • امید IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    1 0
    قربون نفس قاضی باحکمی داده ایولا دستش درد نکنه باهمچین ادمایی باید همچین برخوردایی بشه واسه عبرت دیگران لااقل امنیت عمومی باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس