کد خبر 1423796
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
ترامپ: آمریکا به مضحکه جهان تبدیل شده است

رئیس جمهور پیشین آمریکا با ابراز تاسف درباره «اقدامات ناسالم» دولت کنونی این کشور، گفت مقامات کاخ سفید باید به دلیل «گدایی‌کردن» نفت از برخی کشورها، از مردم عذرخواهی کنند.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا در ادامه حملات لفظی و انتقادات از دولت کنونی واشنگتن، گفت ایالات متحده به مضحکه جهان تبدیل شده است.

ترامپ شامگاه چهارشنبه طی سخنرانی در جمع جمهوری‌خواهان حامی خود در میامی اظهار داشت: «جهان به ما می‌خندد و با تمسخر به ما نگاه می‌کند».

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، وی با بیان اینکه آمریکا هم‌اکنون گرفتار مشکل شده است، توضیح داد: «جهان به ایالات متحده برای حفظ رویای آمریکایی نیاز دارد، چیزی که اکنون توسط دولت فعلی به رهبری جو بایدن در حال نابودی است».

رئیس جمهور پیشین آمریکا با ابراز تاسف درباره «اقدامات ناسالم» دولت بایدن، تصریح کرد: «همه چیزهایی که ما برای آنها ارزش قائل هستیم، از نیاکانی که سخت تلاش کردند و رنج کشیدند و برای آینده و آزادی ما فداکاری کردند، به ما رسیده است».

طبق این گزارش، ترامپ با تاکید بر لزوم عذرخواهی دولت بایدن از مردم آمریکا، از رئیس جمهور کنونی این کشور به دلیل «گدایی‌کردن» نفت و «التماس»‌برای افزایش تولید آن، شدیداً انتقاد کرد.

ریانووستی به نقل از وی نوشت: «کاری که آنها [دولت جو بایدن] انجام می‌دهند دیوانه‌گی است. ما به ونزوئلا التماس می‌کنیم، از عربستان سعودی گدایی می‌کنیم؛ به همه برای نفت التماس می‌کنیم در حالی که بیشتر از دیگران زیر پای خود نفت داریم».

این سیاستمدار آمریکایی همچنین افزود که مقامات کنونی کاخ سفید برای فرآوری و پالایش بیشتر نفت باید تولید داخلی را افزایش دهند تا اینکه به خرید نفت از تامین‌کنندگان ثالث از جمله ونزوئلا روی بیاورند.

ترامپ پیش از این نیز با بیان اینکه بایدن دشمن واقعی کشور آمریکا است، گفته بود دموکرات‌ها باعث ویرانی آمریکا خواهند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 0
    به نظر میاد آمریکا نگرانی شدیدی نسبت به کمبود نفت در آینده داره ولی این را به صورت کاملا حرفه ای سانسور میکنه.
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    شکر زیادی.
  • GB ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    آمریکا اسم مستعار خودشه
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 0
    غلط کرد دروغگوی فرارمالیاتی فاسدهرزه زمون رئیس جمهوری خودش بود که بدهی امریکااز20ترلیون دلارگذشت والان 32ترلیون دلارهم ردکرده قتل مهاجران وافزایش بیخانمانی ونابودی تاسیسات ازطوفان های فصلی هم ازاقداما اوبوددوره ی قبلی هم بافحش دادن ونابودی خواست کاخ سفیدمردم بهش رای دادن وبعدحمله به کنگره کردن
  • از شهرستان سراب IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    اولا که آمریکا به مضحکه تبدیل نشده بلکه از قبل مضحکه بوده دوما نفت آمریکا کجا از همه بیشتره؟سوما آمریکا با خرید نفت ارزان کشورها داره صنعت خودشو به جلو میبره و منابع نفتی خودشو برای آینده حفظ میکنه منتها تو ابله تر ازونیکه این چیزها رو درک کنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس