کد خبر 1421792
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعا یک هزار و ۷۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری در استان کشف شده است.

به گزارش مشرق، منوچهر امان‌اللهی ظهر امروز در در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون، یک هزار و ۱۸۳ طرح مبارزه با مواد مخدر در استان به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه در این مدت پلمب اماکن تولید و توزیع مواد مخدر به ۲۱ مکان رسید، بیان کرد: همچنین اجرای این طرح‌های مبارزه با مواد مخدر منجر به دستگیری ۵۷۱ خرده‌فروش مواد مخدر شده است.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همچنین ۳۰۰ معتاد متجاهر در سطح استان در سال جاری دستگیر شده‌اند، ادامه داد: مجموعا یک هزار و ۷۷۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری کشف شده است.

امان‌اللهی با اشاره به شناسایی ۹ باند توزیع مواد مخدر و توقیف ۶۵ خودرو در ۶ ماهه سال جاری در استان، افزود: ۲ هزار و ۱۶۹ نفر در همین مدت از توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مصرف سیگار و قلیان در میان بانوان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری افزایش دارد که احتیاج به آسیب‌شناسی جدی در این حوزه هست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    2 0
    سلام و درود بسیار فراوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس