کد خبر 1421093
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶
فلسطین

صبح امروز تعدادی از شهرک نشینان با حمایت نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی در قدس اشغالی یورش بردند.

به گزارش مشرق، شهرک نشینان صهیونیست از صبح امروز (دوشنبه) در آستانه سال نو یهودی با حمایت نظامیان این رژیم به مسجدالاقصی یورش بردند.

براساس گزارش خبرگزاری شهاب، نظامیان رژیم صهیونیستی نیز  به مقابله با جوانان فلسطینی محافظ مسجد الاقصی برخاسته و جلوی آن‌ها را برای مقابله با این شهرک نشینان می‌گیرند.

در مقابل، جوانان فلسطینی در مصلی القبلی در مسجد الاقصی علیه یورش شهرک نشینان صهیونیست شعار سر می‌دهند و نیروهای اشغالگر تدابیر شدیدی وضع کرده و جلوی رسیدن شهروندان فلسطینی به مسجد الاقصی از سمت باب الاسباط را گرفته اند.

نظامیان صهیونیست سپس به محافظان فلسطینی مسجد الاقصی حمله ور شدند و آن‌ها همچنین یک جوان فلسطینی را در منطقه باب العامود شهر قدس بازداشت کردند.

رژیم صهیونیستی همزمان با اعیاد یهودی و از ترس تشدید عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری رود اردن حضور خود را تقویت و آنجا را منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

در همین راستا «محمود الهباش» قاضی القضات فلسطین تأکید کرد تجاوز مداوم رژیم اشغالگر صهیونیسی می‌تواند جرقه‌ای برای شعله‌ور شدن یک جنگ مذهبی در فلسطین و منطقه باشد و این اقدامات به جنگ جهانی ویرانگر منجر خواهد شد. قاضی القضات فلسطین و مشاور امور دینی و روابط اسلامی تشکیلات خودگردان از ملت‌های عربی و اسلامی خواست که برای کمک به مردم فلسطین و مسجدالاقصی سریعاً وارد عمل شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس