پاسخ هواداران انقلاب به آشوبگران مقابل مرکز اسلامی انگلیس

عناصر ضد انقلاب که عصر یکشنبه قصد ایجاد بی‌نظمی و اغتشاش مقابل مرکز اسلامی انگلیس را داشتند علاوه بر مواجهه با مقاومت پلیس لندن، با پاسخ محکم مسلمانان و نمازگزاران طرفدار انقلاب روبرو شدند.

به گزارش مشرق، آشوبگران پس از برگزاری تجمع مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و درگیری با پلیس، راهی مرکز اسلامی انگلیس شدند تا به این مکان عبادی تعرض کنند.

برخی از آشوبگران با پرتاب سنگ به ساختمان مرکز اسلامی برخی از شیشه‌های ورودی آن را شکستند. یکی از عناصر ضد انقلاب نیز برای جلب توجه، به سقف ساختمان راه یافت اما با اقدام سریع و به موقع پلیس در وارد کردن خسارت به ساختمان ناکام ماند.

درحالی که آشوبگران مقابل مرکز اسلامی تلاش می‌کردند تا پلیس را وادار به عقب نشینی و به داخل ساختمان ورود کنند، مسلمانان و نمازگزاران به صف مقابله با اغتشاشگران پیوسته و در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، لبیک یا حسین گویان به شعارهای آن‌ها پاسخ ‌دادند.

پاسخ هواداران انقلاب به آشوبگران مقابل مرکز اسلامی انگلیس

در همین پیوند، یکی از آشوبگران در صفحه اینستاگرامی خود با این ادبیات که از سوی پلیس لندن و طرفداران انقلاب کتک خورده است، از آنچه نبود آزادی بیان در انگلیس نامید انتقاد کرد و خطاب به فالورهای خود گفت اینجا انگلیس است.

پیشتر پلیس لندن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پنج نفر از آشوبگران را مقابل سفارت ایران دستگیر کرده است. در این بیانیه‌ آمده است جمع قابل توجهی از تجمع‌کنندگان در مقابل ساختمان سفارت، قصد ایجاد آشوب و بی‌نظمی داشتند.

این بیانیه می‌افزاید؛ پس از تلاش معترضان برای عبور از خطوط پلیس و پرتاب راکت به سمت ماموران، به تعداد افسران پلیس افزوده شد. طبق بیانیه پلیس «پنج نفر به دلیل اقدامات خشونت آمیز دستگیر شده‌اند.» بیانیه پلیس می‌افزاید که در جریان درگیری‌های مقابل سفارت، تعدادی از ماموران پلیس نیز مجروح شده‌اند.

هم زمان جمع کثیری از مردم انقلابی در محکومیت اقدامات آشوبگران در چند روز اخیر تظاهرات گسترده‌ای را در چند استان کشور برگزار کردند.

شرکت کنندگان با سر دادن شعار «از فتنه گر بیزارم، کشورم را دوست دارم»، «ما لشکر امامیم، آماده قیامیم»، «کوه اراده هستیم، آمریکا را شکستیم»، «از پشه‌ها چه واهمه، ایران پر از حاج قاسمه»، «سلبریتی حیا کن، جوون‌ها رو رها کن» و «مرگ بر منافق» در این راهپیمایی حضور یافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    13 8
    مرگ بر انگلیس خبراومده از ترس اتم های پوتین هرروز پوشک عوض میکنن و ایضا المان و فرانسه هم بدبختا اگه امریکا نباشه دوروزه توسط روسیه نابود میشن
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 0
      خخخخخ.الان میگن پلیس انگلیس هم از خودشونه
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    10 5
    چوب را برداری گربه حساب مار دستش میاد، انگلیس وضعش خیلی خراب هست
  • علیرضا IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    9 8
    خطاب به تمامی کسانیکه بعنوان یک ایرانی وبلصطلاح هموطن،خیانت،نفاق،،ضرب وشتم وتوهیت به مقدسات،اگرهبری،ایران وایرانیان را درازای پادویی وخوش خدمتی به دشمتان این خاک مقدس،درتاریخ ایران زمین به ثبت رساندندوآن اینکه تادیرنشده توبه کنیدودست ازنفاق،تخریب وخیانت،توطئه وتوهم براندازی بردارید،وگرنه خداوندقهارمناقم میداندکه اگرحکم بربرچیدن بساط شماخائنین ذلیل داده شود، آنزمان خواهیددیدکه چگونه به غلط کردن والتماس خواهیدافتاد،چراکه اغتشاش وتوطئه درراستای ضددین وقرآن وضدامنیت ومنافع ایرانیان عزیزترازجانمان آنهم دراین شرایط خطرناک برای میهن عزیزمان،گناه وخطایی بسیاربزرگ ونابخشودنیست که بایدسخت وشدیدتاوانش رابپردازید.
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    9 8
    اشتباه نشه انگلیس و فرانسه حامی ما نشدن بلکه این نتیجه دیپلماسی قوی دولت و احتیاجیه که اروپا به منابع انرژی ما داره وگرنه نقش سفارتهاشون در اغتشاشات روشنه
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    11 6
    منافقین کوردل
  • حسین اززابل IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    9 9
    خدا این منافقا رو لعنت کنه عشقم ایران جونم ایران سردارم حاج قاسم
  • ۰۰۰ IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    3 4
    شلوارک پوش های لندن نشین تسبیح به دست و ویسکی هم که با عیش و نوش ماشاء الله برقراره. وطن فروش هایی که از دور پارس می کنند پاشون را در وطن نمی گذارند اینها وطنشون انگلیسه شاهشون هم شاه انگلیس
  • گتیش IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    4 3
    جالبه پلیس انگلیس به ایرانی ها میزنه...در شبکه یهودی سعودی اینترنشنال دیدم ....خب بندگان خدا پاشید بیاید همینجا از پلیس کتک بخورید چرا میرید پلیس انگلیس بزنه شما رو؟ مال اینا خار داره؟
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 0
    الان وقتش هست که ما هم از موضع انفعالی و رافت بیرون بیایم و مطابق قوانین جهانی و عقلانی با قانون شکنان رفتار کنیم.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 2
    اگه پلیس لندن نبوده بود که له شده بودید😂🤣🤣😄😆
    • کریم ۲ IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      1 0
      چیه توقع داری یه گروه وحشی به نمازگزارا حمله کنن بزن بزن شروع بشه ببینی کدوم قوی تره . یه کم عاقل باش .
  • محمد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    2 0
    آقای خخخ خفه شو نظام اسلامی خدا باهاشون فهمیدی اگه نمیدونی برو ایه۵۴ و۵۳ سوره مایده رو بخون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس