انتقاد گروه های مقاومت فلسطین از اظهارات محمود عباس در سازمان ملل

جنبش های جهاد اسلامی و حماس فلسطین از اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کردند.

به گزارش مشرق به نقل از رأی الیوم، جنبش های جهاد اسلامی و حماس فلسطین از اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کردند.

بر همین اساس، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» از سخنان محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مجمع عمومی سازمان ملل انتقاد کرد.

وی در این خصوص گفت: سخنرانی عباس در حجم و اندازه مسئله فلسطین، ماهیت و تشدید درگیری با رژیم صهیونیستی نبود. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در انزوای ملی و مردمی و به دور از عوامل قدرت مبتنی بر وحدت، مبارزه و مقاومت در برابر اشغالگران، به سازمان ملل رفت.

فوزی برهوم با تاکید بر اینکه حماس هیچ امیدی به نتایج اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان ندارد، افزود: تنها نتیجه چنین اظهاراتی پیشرفت پروژه‌ های یهودی‌ سازی و تشدید تجاوز علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین است.

همچنین «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در غزه نیز گفت که سخنان عباس هیچ چیز جدیدی نداشت و تنها محدود به گدایی کردن از جامعه جهانی بود که مسئول فاجعه و درد و رنج ملت فلسطین است.

وی افزود: محمود عباس به آنچه که مطلوب فلسطینیان است یعنی پایان سازش، توافقنامه اوسلو و توقف کامل هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی، اشاره ای نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس