کد خبر 1420628
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
کشف یک و نیم تن موادمخدر در زاهدان

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف یک تن و ۸۹ کیلوگرم انواع مواد افیونی طی ۲ عملیات در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی اظهار کرد: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی جالق شهرستان سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی سراوان در غالب چندین تیم پوششی و عملیاتی به همراه سربازان گمنام امام زمان به منطقه شناسایی شده اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: مأموران پس از مشاهده قاچاقچیان با آنان به صورت مسلحانه درگیر و موفق به کشف مقدار ۸۰۷ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک، ۱۲۵ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش جمعا به وزن تقریبی ۹۳۳ کیلو و ۲۰۰ گرم انواع موادمخدر شدند.

سردار گودرزی با اشاره به یک عملیات موفقیت‌آمیز دیگر توسط مرزبانان هنگ مرزی زابل تصریح کرد: پس از چندین شبانه روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزبانان هنگ مرزی زابل موفق شدند با زمینگیر کردن قاچاقچیان مقدار ۱۵۶ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان پرونده در دستور کار مأموران قرار دارد، گفت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی مرزبانی دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی‌بدیل مرزنشینان در دستاوردهای مرزبانی، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    سلام و درود بسیار فراوان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس