کد خبر 1420472
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
یک تیم خرابکاری در کردستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کردستان گفت: اعضای یک تیم خرابکاری که قصد اغتشاش و کشته‌سازی در جریان اعتراضات اخیر در کردستان داشتند دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سردار علی آزادی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج اظهار داشت: یک تیم خرابکاری در قروه دستگیر شدند که قصد داشتند در جریان اعتراضات اخیر کشته‌سازی کنند.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: در یک اقدام پیشدستانه، پیشگیرانه و پلیسی با همکاری سایر بخش‌های مرتبط، 44 بطری مواد آتش‌زا یا کوکتل مولوتف و 5 کپسول گاز مشتعل کننده برای آتش‌سوزی سریع اموال و اماکن عمومی و خصوصی و حمله به نیروهای نظامی و انتظامی از این تیم در قروه کشف شد.

به گفته وی، یک دستگاه خودرو حامل گالن‌های بنزین رها شده و سایر تجهیزات که برای اغتشاشات و آسیب به اموال عمومی استفاده می‌شد، در سطح استان از این افراد کشف شد.

سردار آزادی اضافه کرد: این افراد با تصویربرداری از اقدامات خرابکارانه خود و با ذکر مکان و زمان انجام آن، در فضای مجازی اقدام به ارسال آن برای سر شبکه‌های خود و رسانه‌های معاند می‌کردند، که به دام پلیس افتادند.

وی همچنین به کشف 5 قبضه سلاح جنگی و کلت کمری در سقز اشاره و عنوان کرد: ضدانقلاب با توزیع سلاح و مهمات میان اغتشاشگران قصد کشته‌سازی داشت که با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، هدف آنان ناکام ماند.

وی در ادامه سخنانش افزود: دشمن همواره به دنبال بهانه است تا آن را دستاویزی برای ضربه زدن به امنیت استان و کشورمان کند و این بار نیز مرگ مهسا امینی را بهانه کرده‌اند هر چند ما خود متاسف و متاثر از مرگ این دختر کردستان هستیم.

سردار آزادی یادآوری کرد: دشمن به دنبال پروژه کشته‌سازی است تا آن را به گردن نیروهای مسلح و امنیتی بیندازد و مصداق آن قتل فواد قدیمی در دیواندره است که او را جلو محل کارش کشته‌اند.

وی ادامه داد: در جریان اعتراضات اخیر کردستان هم پلیس با معترضین مدارا کرده وتلاش این بوده با خواهش و توصیه از تجمعات غیر قانونی جلوگیری کنیم.

به گفته وی، در جریان این چند روز اعتراضات به مرگ مهسا امینی پنج برابر معترضین از نیروهای انتظامی زخمی شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    بابا عکس مهسا امینی با لباس فرم پیشمرگه تو ایستاگرام غوغا کرده درجه دار کومله و از تجزیه طلبان است
    • IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
      0 0
      سگ هار را باید کشت پیش از انکه توله کند
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    آفرین بر نیروهای انتظامی که همچنان باکفار و خوارج و دشمنان اسلام أهل بیت همچنان با شأن و رأفت اسلامی رفتار میکنید....!!!!!!؟؟؟؟
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    فقط باید فیلم و عکس این تجزیه طلب کومله را با همان لباس فرم پیشمرگه در جراید منتشر کنند تا مردم بفهمند مهسا کیست صف خود را باید از دشمنان نظام جدا کنند
  • IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    درود براقتدار وهوشیاری نیروهای انتظامی خداپشت وپناهتان ودعای امت اسلامی بدرقه ی راه پرافتخارتان باد.
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    مدارا کردن با این طور اغتشاش گران ضعف است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس