روایت فرمانده سپاه از فردی که با سلاح‌های آمریکایی دستگیر شد/هفته دفاع مقدس پرچم افتخار و مجسمه حقیقت انقلاب است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: فردی که در دیواندره دستگیر شد یه گونی اسلحه آمریکایی به همراه داشت و برادرش عضو گروهک بوده و با سرعت اخبار و حوادث را به رسانه‌های معاند گزارش کرده است.

به گزارش مشرق، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در دیدار با شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره تمام شهیدان، ایثارگران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت رزمندگان امنیت و آسایش کشور را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه مطالعه و بررسی تاریخ جنگ‌های جهان اظهار کرد: جنگ ایران با رژیم بعثی عراق افزون بر یک عملیات دفاعی یک حنگ اعتقادی بوده است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه جنگ ایران و رژیم بعثی عراق یک جنگ نابرابر بود، امکانات نظامی و جنگی ایران در برابر موقعیت تاکتیکی جنگی و تسلیحاتی دشمن غیر قابل مقایسه عنوان کرد.

وی رهبری امام راحل(ره)، مقاومت و ایستادگی دلیرمردان و رزمندگان را عامل پیروزی جنگ تحمیلی دانست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هفته دفاع مقدس را فرصت خوبی برای تبیین حماسه‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس دانست و افزود: حماسه‌های دوران دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، مدارس و رسانه ملی برای نسل امروز بازگو روایتگری شود.

سردار حسینی عملکرد دولت انقلابی را قابل قبول دانست و گفت: نیروهای انقلابی می‌توانند جریان‌ساز باشند و در این شرایط دشوار باری از دوش انقلاب بردارند.

وی خدمات نیروهای انقلابی را در تمام دوران انقلاب بویژه در شرایط دشوار شیوع کرونا در استان بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: نیروهای انقلابی نقش مهمی در مشارکت و حضور مردم در انتخابات ایفا کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به حوادث اخیر کشور به دلیل فوت مرحومه مهسا امینی تجمعات و اعتراض‌ها و تعطیلی بازار ضمن تسلیت مرگ مرحومه مهسا امینی به خانواده محترم وی اظهار کرد: همزمان باخبر مرگ خانم امینی نماینده مردم سقز و بانه و فرماندار سقز در تشییع جنازه وی شرکت کردند و در منزل پدری وی حضور یافتند.

سردار حسینی افزود: رئیس جمهور نیز از همان ابتدا پیگیر مساله مرگ وی شدند و دستور داد با جدیت بیشتری علل مرگ خانم امینی بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام درصددند با بهره‌گیری از فتنه‌ها و حوادث کشور در راستای دستیابی به مقاصد خود بهره گیرند، رسالت رسانه‌ها در جهت تبیین موضوع را بسیار خطیر ارزیابی کرد.

سردار حسینی یادآورشد: برخی از افراد و فریب خوردگان دشمن در این اغتشاشات حضور داشتند و در دستگیری‌ها اسلحه زیادی کشف شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: فردی که در دیواندره دستگیر شد یه گونی اسلحه آمریکایی به همراه داشت و برادرش عضو گروهک بوده و با سرعت اخبار و حوادث را آنلاین به رسانه‌های معاند گزارش کرده است.

وی اظهار کرد: اعتراض و تجمعات مردمی قابل قبول است اما ناهنجاری، حرمت‌شکنی و ایجاد ناامنی برای مردم قابل قبول نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • 65شهیدوهزاران تخریب وجانباز IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    17 1
    ایناتامیبینن جو قتل وتخریبه فعال میشن بایدبازدارندگی ازسلبریتی هاشروع بشه
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    16 1
    اعدامش کنید تا برادرش هم حساب کارش بیاید که نتیجه خیانت چیست
  • حیدری IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    13 1
    جناب سردار این مزدوران رو طی دو هفته محاکمه و اعدام کنید همین شعار ندید
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 4
      میشه قیاس مع الفارق نکنی؟ اولا ما اهل شعار نیستیم دوما کسی به حرف تو توجهی نمیکنه چون حرف زیادی زدی
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 2
    معترض به گشت ارشاد،چه دخلی با تفنگ،چاقو و... داره.مگر اینکه خودش بهتر میدونه که معترض نیست و به قصد جنگ آمده.
    • IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      1 0
      معترض به گشت ارشاد؟؟؟!!!!!!! یعنی شوما تا حالا ملتفت نشدی که گشت ارشاد بهانه بوده و اصل موضوع براندازی جمهوری اسلامی هست؟ ترشی نخوری یه وقت!
  • شهریار IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    یک گونی اسلحه چند تا جا می گیرد خخخخ
  • محمد IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    مسئولین درگفتگو های خود دقت کنند. وواقعا درگفتاردقت ندارند
  • امیر عباسی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    خانواده امینی در اغتشاشات اخیر بی تقصیر نیستند،دروغها و جوسازی‌های بخصوص دایی وپدر مهساامینی و بی توجهی به تمام اقدامات ازبالاترین ارکان مملکت والبته آتش بیارمعرکه شدن روزنامه‌های اصلاح طلب باعث این جومتشنج شده،خانواده امینی هم باید پاسخگو باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس