image-20220615181820-3.png

سرویس‌ اطلاعاتی دشمن، به دلیل قرار گرفتن در تنگنای شدید امنیتی و انسداد، دست به دامن چند قداره کش و لات‌های خیابانی شده‌اند.

سرویس سیاست مشرق- شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام عبور از کوچه پس کوچه‌های شهر با افرادی روبرو شوید که با وضعیت عجیب کنارخیابان ایستاده و با خالکوبی‌های نامفهوم و آثار زخم چاقو و شمشیر با شکل و شمایل داعشی‌ها سعی دارندخودشان را از بقیه مردم متمایز کنند. این گروه همواره انگشت نمای مردم یک شهر بوده و به «اراذل و اوباش» معروف هستند.

این دسته از افراد با عربده کشی‌های خیابانی؛ درگیری‌های دست‌جمعی و رفتارهای نابه‌هنجار اجتماعی برای خود برچسب خاص انتخاب کرده‌اند. بخشی از این افراد تنها مرتکب اعمال خلاف عفت عمومی و امنیت اجتماعی شده و هر چند ماه یک بار توسط قانون تأدیب می‌شوند؛ اما دسته دیگر به مراتب خطرناک‌تر بوده با تشکیل باندهای خلافکار و شبکه‌های زیر زمینی به سمت جرائم سازمان یافته گرایش پیدا می‌کنند.

دسته اول از این گروه اوباش‌گر در عرف جامعه‌شناسی به عنوان آسیب اجتماعی شناخته شده و لازم است مراجع ذی ربط در نیروی انتظامی، شهرداری‌ها، و مرکز روان درمانی درهمکاری مشترک با یکدیگر، آن‌ها را به سمت پیشگیری از جرائم هدایت کنند، اما دسته دوم ناهنجاری اجتماعی محسوب نشده و لازم است با اقدامات عملیاتی زمینه آسیب رسانی این افراد به جامعه را محدود کرد.

در یکی از تحقیقات جامعه شناختی روی مجرمین در زندان رجایی شهر مشخص شده است که بخشی از اوباش‌گری ریشه شخصیتی و آموزشی داشته و قابل کنترل است، اما برخی دیگر از مجرمین با آگاهی قبلی از اثرات جرم و در جهت منافع فردی یا گروهی دست به جنایت، تخریب و آسیب به شهروندان می‌زند.

اثرات اجرای طرح رعد در خیابان

احساس امنیت پدیده‌ای روانشناختی و اجتماعی است که دارای ابعاد گوناگونی است، به عبارتی احساس امنیت سازه‌ای چند بعدی بوده که با توجه به شرایط اجتماعی افراد ظهور و بروز پیدا می‌کند. منبع تأمین امنیت نیز برای جوامع مختلف متفاوت است و می‌تواند در سه بعد فردی، خرد و کلان اثرگذار باشد. روابط میان نهادهای اجتماعی جامعه، کارکرد نیروهای انتظامی، قوه قضائیه، نظام پولی، نظام‌مندی شغلی، تعاملات سیاســی وبهره‌وری اقتصادی از جمله پارامترهایی است که ســاختار و مبانی احساس امنیت در گروههای جامعه را شکل می‌دهند. در سطح خرد نیز روابط بین افراد جامعه در حوزه کار، تحصیل، اقوام و خویشــاوندان، همســایگان، همکاران و نیز تجربههای مستقیم و غیرمستقیم روزانه افراد از پدیده‌های مختلف از جمله سرقت، ضرب وشتم، قتل و غیره و برخورداریهای اقتصادی- اجتماعی افراد، احســاس امنیت در سطح خرد را شــکل می‌دهد.

رکن اصلی مقابله با جرائم هولیگان‌های خرد و گروهک‌های سازمان یافته با پلیس است؛ طرح جمع آوری اراذل و اوباش یکی از مأموریت‌های محوله‌ای اســت که طی ســالهای اخیر در دســتور کار فراجا قرار گرفته اســت. اجرای این طرح در سال‌های اخیر با رضایت‌مندی بالا از سوی شهروندان روبرو شده و توانسته است نقش بازدارنده در جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی داشته باشد.

در مسیر اجرای این طرح بسیاری از باندهای کوچک و متوسط خلاف کار و نیز اوباش و لات‌های خیابانی جمع آوری شده‌اند. اما به دلیل هم سطح نبودن سطح جرائم و اختیارات نیروی انتظامی از جمله در قوانین استفاده از سلاح در برابر مجرمین، برخی از دسته‌های اراذل و اوباش به شکل قارچ‌های سمی و خطرناک در کف خیابان رشد کرده و سوژه‌ای مناسب برای اقدامات ضد امنیتی شده‌اند.

ضربه سنگین سازمان اطلاعات سپاه به پیاده نظام موساد/ باند«ذکریا» چگونه زمین‌گیر شد؟+ فیلم و تصاویر

ضربه سنگین سازمان اطلاعات سپاه به پیاده نظام موساد/ باند«ذکریا» چگونه زمین‌گیر شد؟+ فیلم و تصاویر

ضربه به ذکریا در عمق تل‌آویو

اراذل و اوباشی که سابقه انجام جرائم سازمان یافته را دارند، به دلیل روحیات خاص از جمله خشونت ذاتی، بی رحمی، عنصر حماقت و عدم کنترل هیجانات می‌توانند تبدیل به سوژه‌ای امنیتی شوند. ماجرای «باند ذکریا» از جمله مواردی است که بررسی آن مدل تحرک اقدامات ضد امنیتی را به خوبی تشریح می‌کند. باند ذکریا از جمله گروهک‌های سازمان یافته است که توسط سرویس‌های اطلاعاتی غربی شکار شده و تبدیل به ماشین خشونت و خرابکاری در داخل کشور شده است.

ذکریا یک مجرم سابقه دار و از اوباش نشان دار در غرب کشور است که پس از متواری شدن از کشور یه یونان رفته و در آنجا پناهنده می‌شود، این شرور پر حاشیه به دلیل سرقت و قاچاق انسان در آتن دستگیر شده و به سه سال حبس محکوم می‌شود، در آن روزها موساد با بررسی پرونده ذکریا در زندان یونان او را مهره‌ای مناسب برای اقدامات خود ارزیابی کرده و قدم به قدم به سوژه نزدیک می‌شود.

ذکریا به اشاره موساد پیش از پایان دوران محکومیت از زندان آزاد شده و به ایران باز می‌گردد. این مجرم خطرناک در ایران دوباره اقدامات اوباش گرانه خود را آغاز می‌کند. در تمامی این مدت ذکریا زیر نظر موساد قرار داشته تا در روز موعود زمینه همکاری با او فراهم شود. سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پس از بررسی جوانب عملیات، سرپل خود را در یکی از شبکه‌های اجتماعی به ذکریا متصل کرده و از این نقطه به بعد این باند خلاف کار ذکریا به ماشین ضد امنیتی موساد در ایران تبدیل می‌شود.

ضربه سنگین سازمان اطلاعات سپاه به پیاده نظام موساد/ باند«ذکریا» چگونه زمین‌گیر شد؟+ فیلم و تصاویر

افسر موساد پس از فراهم کردن آزادی ذکریا از زندان، در اولین مأموریت از او می‌خواهد یک باند از خلافکاران تشکیل داده و دوستان سابقش که از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند را به گروه دعوت کند. پس از تشکیل این گروهک آموزش‌های مختلف امنیتی به آن‌ها آغاز می‌شود. باند ذکریا استفاده از وسایل ارتباط گیری خاص  و برخی تکنیک‌های ضد اطلاعاتی مانند تبدیل محیط ناامن به فضای امن را آموزش می‌بینند. نکته جالب توجه آنکه همه این آموزش‌ها به صورت آنلاین در یک شبکه اجتماعی بوده و  در هر مرحله این افراد از سرپل خود به دلار پول گرفته و حس طمع آن‌ها افروخته می‌گردد.

سیروس (افسر موساد) پس از آموزش به گروهک ذکریا مرحله دوم همکاری با اراذل و اوباش را کلید زده و از آنها کارهای ساده‌ای چون پنچر کردن لاستیک خودروهای شهروندان یا آتش زدن برخی اماکن را طلب می‌کند. در این مرحله باند ذکریا در مرحله ارزیابی نهایی قرار گرفته است. طبق اعترافات صورت گرفته توسط اعضای این گروهک جنایت کار، سیروس به دلیل عدم اشراف امنیتی دقیق یک گروه دیگر را نیز به باند ذکریا اضافه کرده تا مأموریت اصلی آغاز شود!

در این مرحله افسر موساد از این باند اوباش‌گر می‌خواهد دست به آدم ربایی زده و برخی افراد که در گذشته نیروی جهادگر بوده و یا شمایلی نزدیک به نیروهای انقلابی دارند را دزیده و از با استفاده از تهدید و اعمال خشونت از آنها فیلم تهیه کنند. هدف آن بود محتوای به دست آمده در اختیار رسانه‌های معاند در خارج از کشور قرار بگیرد.

باند ذکریا قبل از انجام مأموریت اصلی توسط سربازان گم نام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دستگیر می‌شوند. نکته مهم آن که سیروس (سرپل و افسر موساد) از همان مرحله ارتباط گیری اولیه با اراذل و اوباش در داخل در تور قرار داشته و با ریکاوری اطلاعاتی و جنگ سایبری توسط نیروهای ورزیده کشورمان گمراه می‌شود . پس از زمین‌گیر شدن باند ذکریا در تهران، تازه موساد متوجه می‌شود در چه دامی افتاده است.

ضربه سنگین سازمان اطلاعات سپاه به پیاده نظام موساد/ باند«ذکریا» چگونه زمین‌گیر شد؟+ فیلم و تصاویر

سایه عملیات له شدن سر مار هفت خط در سرزمین‌های اشغالی

این روزها سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی، به دلیل قرار گرفتن در تنگنای شدید امنیتی و انسداد، دست به دامن چند قداره کش و لات‌های خیابانی شده‌اند. در حالی دشمن تا همین چند مدت قبل با لاف و گزاف گویی ادعا می‌کرد که می‌تواند هزار خنجر به مردم ایران بزند؛ حالا برای زدن یک تیغ کوچک به چنان وضعیتی گرفتار شده است که مجبور است یک  واحد کامل عملیاتی از نیروهای خود را نابود کند تا تنها چند سکانس مضحک و کوتاه را برداشت کند. البته استفاده ابزاری سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای غربی از بدنام‌ترین و منفورترین گروه‌هک‌ها چون منافقین که ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه را شهید کرده‌اند و یا اوباش خیابانی و راهزنان نشان می‌دهد که دشمن برای آسیب زدن به جامعه به تگنا رسیده و رودر رو با مردم ایران شده است.

ضربه سنگین سازمان اطلاعات سپاه به پیاده نظام موساد/ باند«ذکریا» چگونه زمین‌گیر شد؟+ فیلم و تصاویر

این تقلای پوچ هزینه سنگینی روی دست اراضی اشغالی گذاشته است؛ در حالی که دشمن مجبور است به شیوه داعشی ها هر اقدامی را گردن گرفته و آن را رسانه‌ای کند در این سو دست‌های نامرئی و الهی خواب و خوراک را از شهرک نشینان گرفته و آن‌ها را به وضعیت زندگی در زیرزمین‌ها و چاه‌های فاضلاب در عمق ۱۰۰ متری گرفتار کرده است. مسلح شدن کرانه باختری زیر گوش این مار زنگی تنها بخشی از فرآیندی است که صهیونیست‌ها می‌توانند آن را ادراک کنند. این همان وعده‌ای که نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به آن اعتراف کرده است که اسرائیل ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • FI ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    69 10
    خوب است ، ولی کافی نیست ، اینها فقط بخش عملیات اجرایی هستند ، ولی از برخورد با رسانه‌های اصلاح‌طلب ستون پنجمی و توریسن خشونت و شورش مانند تاج‌زاده و حجاریان و..‌‌همچنین دار و دسته اراذل و اوباش فجازی و هنرمندان بی وطن تا به امروز کاری صورت نگرفته ، امیدواریم اطلاعات سپاه قهرمان آنها را هم در نظر بگیرید,
    • بختیاری IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      23 5
      همه چیزهایی که افراد بزدل باید بدانند عکس اخرهست.البته این شروع نابودی این شیطان پرستان هست.
    • رضا IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      13 5
      چى چى رو كافى نيست ؟جاى دست مريزادته ؟! دم اطلاعات سپاه گرم خدا حفظ شون كنه بايد از صهيونيست هاى كثيف انتقام گرفت ، انتقام جانانه
    • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      12 11
      الان يعني اينهمه خفت گيري تو اين مملكت و نامني كار اسرائيله ?
    • IT ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      15 5
      خداوند شاهد است که بنده و امثال بنده سالهاست داریم میگوییم ماجرای افزایش تعداد اراذل و اوباش و افزایش دستیابی این افراد پست به سلاح های گرم و سرد فقط توطئه صهیونیسم است و اینها همان داعش وطنی هستند -فقط اعدام سرکردگان مسلحشان و نابودی این فرهنگ در جامعه راهگشا است
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    51 4
    باید به سر مار ضربه بزنیم و سرپل های ارشد دشمن را هدف قرار دهیم .
  • م IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    17 2
    ما هم باید از این ترفند برای اونا استفاده کنیم
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    55 1
    ارازل و اوباش سابقه دار نباید آزادانه در سطح شهر و کشور عزیزمان ایران زندگی کنند باید این افراد یا به نقاط دور دست بد آب و هوا در شرایط سخت جهت بیگاری تبعید شوند یا به جوخه اعدام سپرده شوند راهی جهنم کنید !!! جامعه نیاز به این ارازل و اوباش مخرب ندارد !
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    46 1
    حیث ابد در زندان ، تبعید ، اعدام باید سرنوشت همه ارازل و اوباش سابقه دار همین باشد ! جامعه نیاز به این افراد شرور خلاف کار مخرب و اوباش سابقه دار ندارد ..
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    21 1
    خدا لعنتتون کنه خدا زمینگیرتون کنه که کار خلاف می کنید
  • نادری IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    48 6
    ممنون از اطلاعات سپاه
  • سروش IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    9 3
    بچه های اطلاعات و نیروهای ویزه اینقدر زحمت میکشند تا یک نفر اراذل یا باندرا تار و مار کنند بعدش دادگاه با یه سند زپرتی اینهارو آزاد میکنه دوباره روز از نو شرارت از نو اینها باید ببرند معدن سنگ تو بیابون بیگاری بکشند که کف دست پاهاشون تاول بزنه نه برن هتل زندان بخورن بخوابن نقشه بکشند واسه بعد از مرخی شون این صدبار سایت مشرق نیوز شما بهشون بگین
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      3 8
      اين چه حرفبه ميزني واسه چي اخه مگه كار سياسي كردن حالا يه وقتم از يه گوشي خوششون اومده مودبانه باچاقو وقمه وچماق گرفتن چي شده مگه
    • رسول IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
      1 0
      احسنت
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    8 3
    درود بر سپاه عزیز
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    5 1
    با سلام خدا را شاکریم که سربازان گمنامی را که خالصانه در پاسداری از جان و مال و آبرو و عرض و ناموس مردم در تلاش اند‌‌. اوباش و شبکه جاسوسی اوباش توطئه کثیفی است که یکبار در جریان کودتای ۲۸ مرداد تجربه شده بود. یاد آقای حاج صادق بخیر، نوحه ای لشکر صاحب زمان آماده باش را که می خوند خون و غیرت بچه های بسیجی به جوش می آمد ولی امروز جنبه معقول این شعار قابل درک است. درود بر سربازان گمنام امام زمان علیه السلام روحی له الفداء
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    6 1
    تازمانیکه برخوردبازدارنده نشود تلاش نیروهای امنیتی وانتظامی هیچ فایده ای ندارد.برای ارازل واوباش یک معدن سنگ وکارسخت لازم است نه زندان بخوروبخواب.
  • محمدایوب IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    5 3
    می گویید پیاده نظام موساد را زمین گیر وگرفته اید اگر گرفتید پس تاج زاده وعبدی وحجاریان زیباکلام ابتکار مولاوردی شجاعی ودیگر افساد طلبان که راست راست راه میروند ؟
  • M.M IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    5 3
    درود بر سربازان گمنام امام زمان عج.... زیر سایه خدا و صاحب الزمان مهدی موعود سلامت باشید... درود بر سربازان گمنام امام زمان عج...
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 0
    امیدوارم این قله کوه یخ نباشد.
  • IQ ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 3
    البته این ارازل و اوباش فقط یک جنبه منفی ندارن و جنبه های مثبت شون هم بگید تو سایت مشرق
  • تبریزی IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 1
    بنده هم کاملا با نظر شما موافقم
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    6 1
    ارازل و اوباش باید از سطح جامعه جمع آوری شوند جای ارزال و اوباش سابقه دار در جامعه نیست ...
  • عالی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    9 1
    در دین مبین اسلام هیچگاه با بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه اسلامی از این برخوردهای آبکی نمی کنتد که شما با اراذل و اوباش می کنید.قوه قضاییه لطفا یه کم بیدار شو
  • محمد IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    0 1
    زکریا صحیح است
    • صالح IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      2 0
      اسم باندشان ذکریا است.
    • صالح IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      2 0
      اسم باندشان ذکریا است.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    4 5
    بیخیال چهارتا لات و لوط گرفتین ربطش ندین به اسرائیل یه اقدام موثر بکنین و ضربه اساسی به دشمن بزنین
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      1 2
      اینها لات و ارازل و اوباشی هستند که در خدمت اسرائیل به کشور آسیب زدن و باید دستگیر و مجازات میشدن، ضربات ایران به اسرائیل بصورت روزانه اتفاق می افتد شما شاید مطلع نباشی ... پیگیر باش اخبار سرزمین های اشغالی فلسطین رو .. قرار نیست ایران هر ضربه ای رو رسانه ای کند شیپور بزنیم ما بودیم ما کردیم ...
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    4 2
    درووووووووووووووود و دستمریزاد به سربازان گمنام امام زمان
  • برزو IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    5 1
    احسنت
  • ناشناس IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    3 1
    حالا باید مسئولین کشور یکبار برای همیشه از شر این عناصر پلید بی مصرف ومضربه حال جامعه خلاص شود به نظر دو را بیشتر نیست ،یا با تجدید مجازات وگذراندن قوانین جدید هر فردی که عنوان اراذل اوباش به او منتصب شد برابر بررسیهای مراجع ذیصلاح بلا فاصله اعدام شود ،یا محلی بد آب و هوا در دل دریا جزایر یا هر نقطه ای که خروج از آن مساوی با مرگ باشد را باید تعیین واین ویر وسها ی خطر ناک را تا ابد به اونج تبعید ومشغول بیگاری ومرگ تدریجی شوند،به نظرم این کمترین خواسته ملت ایران است
  • ع IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    4 1
    باور‌کردنش‌سخت‌است بعید
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      0 0
      خوب باور نکن خیلی سخت خخخخخ
    • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      0 0
      خوب باور نکن عزیزم به خودت فشار نیار
    • سرباز IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
      0 0
      به مغز کوچیکت فشار نیار
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    2 1
    قوه ی قضائیه نباید با اینگونه انگل‌ها و جنایتکاران و خاطیان جانی با مماشات و راءفت برخورد کند.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    3 2
    ارازل و اوباش تحت آموزش و هدایت رسانه های تحت امر غرب دارندراهنمایی می شوند مگر ندیدید این روزها رسانه های اصلاح طلب دم از آشوب و اغتشاش و تمام شدن صبر مردم دم می زنند حالا با رمز این کلمات و با پیاده نظام ارازل و اوباش دارند به ماموریت خود ادامه می دهند از اطلاعات سپاه درخواست می کنیم همه رسانه های اصلاح طلب چه روزنامه چه سایت و غیره ... را زیر نظر بگیرند و در زمان مناسب ضربه کمر شکن را به آنها وارد کنند
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 1
    اگر فضای مجازی نبود و افشاگری مردم و انتشار کلیپها نبود کجا اینها دستگیر می شدند
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    3 1
    آگاهی مردم رو در زمینه فعالیت ماسونها و فعالیت‌های منحوسی ک دارن بالا ببرید لطفا آموزش و آموزش و آموزش به ویژه نسل جوان
  • ماندانا IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    4 2
    عاااالیییییییییییییییی ممنون از سپاه همیشه سرافراز
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 2
    عبرتی شد تابقیه باسرویس های بیگانه خصوصا اپارتاید اسراییل برای اغتشاش درکشورارتباط نگیرن
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 1
    بهتره این افراد را چون سالم و قوی هستند در اردوگاههای کار اجباری و طرح کانال و راه اهن استفاده کنند مثل زندانهای گولاک شوروی سابق در سیبری
  • سرباز IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    3 1
    باید مداومت داشته کسی جرائت نکند دست درازی کند به نوامیس مردم
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 1
    راه اندازی گروه محلی و استفاده از لینک نوع دیگری از اغتشاشات است.
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    4 0
    پاکسازی باید از داخل صورت بگیره ،اول از همه مفسدین اقتصادی باید اعدام ودر مرحله بعدی اراذل و اوباش همگی دستگیر و درآخر اینکه تمام منافقین و مزدوران داخلی مانند اصلاح طلبان و سلبریتیها همگی به اشد مجازات برسند ،اگه این اتفاق بیفته نه تنها اسرائیل بلکه تمام دنیا هم اگه علیه ما باشند دیگه هیچ غلطی نمیتونن بکنند
    • ترابیان IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
      1 0
      البته افساد طلبان وطن فروش جاسوس پرور حقه لاز ویرانگر ارتجیف گوی بزدل صحیح است ۸ سال چه بلایی سر مملکت آوردند یک ویرانه تحویل دادند برجام کذایی بدون هیچ دستاوردی برای نابودی صنعت هسته ای
  • احد IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 4
    آقای نفتالین ریاضیاتش خوب نیست اسراییل کمتر از بیست سال دیگه نابود میشود نه هشتاد سال
  • م IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    4 0
    به نظر بنده کسی که یکبار خطا کرد شاید مرتکب اشتباه شده باشد اما کسی که همان خطا را تکرار کرد دیگر انتخاب اوست پس نباید به او امان داده شود تا گستاخانه با قمه و هر سلاح دیگری به مردم حمله کرده و ایجاد ناامنی کند مردم گرانی را تحمل می کنند بس است دیگر نباید ناامنی هم به آن اضافه شود
  • علی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    3 1
    درود خدا بر سربازان گمنام امام زمان علیه السلام. خداقوت خسته نباشید.
  • حسین IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    3 1
    تاوقتی قانون اینارو با یک پروانه کسب آزادمیکنه چیزی درست نمیشه قانون دست اینارو باز گذاشته واسه اینا یک زندان مجزا لازمه تا ابد بمونن زندان نه اینکه دوماه دیگه با سپردن پروانه کسب آزاد شوند
  • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    2 1
    فقط با اردوگاههای کار اجباری وکار سخت و طاقت فرسا میشه اینها رو آدم کرد که دیگه جرات نکنند مزاحم مردم بشن
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۵
    1 1
    مجازاتهای تنبیهی باید برایشان برقرارشودضمنا هدف اسراییل یعنی اغتشاش وحکومت ملوک الطوایفی گنگستری درایران اجرایی نمیشود
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    آفرین فرمون خوب گرفتی در سایر اقشار هم باید دنبال رد پا گشت ورزشکارا ایی از نوع سم رجبی
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    دست مریزاد
  • DE ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 1
    سیستم آقازاده پرور که به فرزندان فقرا شانس تحصیل و کسب تخصص رایگان و یا ارزان و فرصت های شغلی با درآمد کافی نمی دهد ، با اجرای این طرح ها و دستگیری ها و حبس ها ، فقط آب توی هاون می کوبد .. نگوئید اراذل و اوباش ، بگوئید قربانیان تبعیض و فقر ...
  • AU ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 2
    من با این انقلاب بزرگ شدم از اول هم هر موقع اتفاقی می افتاد با این تعبیر که دست فلانی از آستین فلانی بیرون آندرا توجیه و توضیح میدادند ولی من فکر میکنم اگر هم چنین چیزی درست باشد نتیجه فقرو تبعیضه
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 2
    چرا به امریکا تروریسم میگی بی شعور
    • ایرانی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      1 0
      کی گفته مشرق راست گفته بی‌شعور.
    • ایرانی IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      2 0
      همه میگند آمریکا تروریست بی‌شعور.
    • ایرانی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      2 0
      هرکی گفته راست گفته بی‌شعور.
  • سلام IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    باید اعدام شوند
  • علی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    درود
  • محسن ردادی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    اصطلاحی به نام مار هفت خط نداریم که شما در تیتر به کار بردید. یا مار خوش خط و خال داریم یا آدم هفت خط. با تشکر
  • ایرانی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    قوه قضائیه مقصر اصلی است . چون همین اراذل را امروز می گیرند فردا آزاد می کنه وضعیت همینه دیگه باید قوه قضائیه پاک سازی بشه
  • علی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 0
    از سربازان گمنام امام زمان جهت ذستگیری شعبون بی مخهای وطن فروش تشکر میکنیم و دستشان را میبوسیم فقط کاش قوانین هم اینقدر سفت و سخت باشه که فردا با وثیقه 100 هزار تومانی ازاد نشوند. وبهترین تنبیه ان است که سوار بر خر در تمام محله ها بچرخانند و بعد دارشان بزنند و جسدشان را برای اربابانشان بفرستند.
  • سیدمحمدمصطفوی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    مافرزندان حیدر کرار، سر مار زنگی را قطع می کنیم به لطف خدا، شمشیرهایمان، تیز در قلاف خود آماده فرمان جنگه...
  • مهدی IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    گروهک منافقین داره خلی توی فضای مجازی حولان میده و کانال ها و گروه های تبلیغاتی زیادی رو هم راه انداخته از مسئولین محترم و نیروهای امنیتی کشور درخواست داریم هر چه سریعتر به موضوع نفوذ گروهک منافقین در فضای مجازی رسیدگی کنند.
  • دانیال IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    0 0
    برخورد قاطع محکم و آتشین با قداره کشان و عربده کشان. گردن این ارذل را خرد کنید.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
    1 1
    در تنگنا قرار گرفتن سرویس اطلاعاتی دشمن اونم موساد!!!؟؟
    • ایرانی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
      1 2
      آره درست فهمیدی.!!!
  • هوشنگ حبیب نژاد DE ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    سلام خسته نباشی نمی‌دانم جمهوری اسلی منتظرچه چیزی است کسانیکه شرف ایران را به دشمن به بهای ناچیزی می‌فروشد حکمش اعدام است چه یک نفر چه صدنفر اینهاباند ذکریا شخصی به نام مصطفی عمواوغلی از داخل زندان اقد به جمع آوری ارازلین اوباش با وعده‌اي میلیاردی می‌کند نمی‌دانم قوه قضای می‌خواهد این افراد رابه چه قیمتی آزاد کند افسوس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس