نمازگذاران اصفهان هنجارشکنی‌های اخیر را محکوم کردند

هزاران نفر از نمازگذاران نماز جمعه اصفهان امروز پس از پایان نماز جمعه با حضور در راهپیمایی خودجوش هنجارشکنی‌های اخیر در کشور را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، هزاران نفر از مردم اصفهان امروز با حضور در راهپیمایی هزاران نفری در این شهر در دو محور خیابان فرایبورگ و مصلی تا گلستان شهدا، رفتارهای هنجارشکنانه اخیر در کشور را محکوم کردند.

نمازگذاران اصفهان هنجارشکنی‌های اخیر را محکوم کردند

آنها در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب را اعلام کردند و عامل همه این اتفاقات اخیر در کشور را آمریکا، اسرائیل و منافقانی دانستند که در کشور وجود دارند و از اربابانشان در خارج از کشور فرمان می‌گیرند.

نمازگذاران اصفهان هنجارشکنی‌های اخیر را محکوم کردند

شعارهایی همچون «فتنه گر بیچاره مزدور اسرائیل است»، «وصیت شهیدان اطاعت از ولایت است»، «سفارش حاج قاسم حمایت از ولایت است»، «مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق»، «حجاب اصل دین است، بیگانه در کمین است» و «حسین حسین شعار ما، حجاب افتخار ما» از سوی حاضران در راهپیمایی فریاد زده می‌شد.

نمازگذاران اصفهان هنجارشکنی‌های اخیر را محکوم کردند

همچنین حاضران در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویری از رهبر معظم انقلاب و شهید قاسم سلیمانی بار دیگر با حضرت آیت الله خامنه‌ای تجدید بیعت کرده و خود را تابع ایشان دانستند و اعلام کردند که همواره گوش به فرمان رهبر بزرگوارمان هستند.

نمازگذاران اصفهان هنجارشکنی‌های اخیر را محکوم کردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۱
    1 2
    اشوب گران و برهم زندگان امنیت محارب هستند اشد مجازات برای اشوب گران مسلح خواسته همه ی ملت ایران است
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    فقط باید فیلم و عکس این تجزیه طلب کومله را با همان لباس فرم پیشمرگه در جراید منتشر کنند تا مردم بفهمند مهسا کیست صف خود را باید از دشمنان نظام جدا کنند
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    حجاب واکسن است. واکسن برای ایمن سازی بانوان در برابر افراد هرزه. واکسن برای اینکه دیگران به زن بعنوان کالای جنسی نگاه نکنند.واکسن برای اینکه خود زن نیز به خودش بعنوان کالای جنسی نگاه نکند و دنبال اعتلای شخصیت انسانی خود باشد. حجاب واکسن آرامش روانی جامعه است.
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    حجاب مانع چه چیزی است؟ آیا تا حالا فکر کرده اید؟ زنان ایران زمین ؛ با حجاب خود تا بالاترین مراتب ؛ تحصیلات دانشگاهی ؛ ورزشی ؛ اجتماعی ؛ اقتصادی ؛ و .... صعود نموده اند.. پس حجاب مانع چه چیزی است که برخی با آن مخالفت می کنند؟؟؟؟؟ بله حجاب مانع بزرگ ؛ برای شهوترانی افراد هرزه و بی ناموس است.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    خیلی خوبه محکوم می‌کند ولی کاش همون موقع در حین ارتکاب جرم دست به دست هم بدیم و فراریشون بدیم اگه تعداد زیادی جلوشون بایستند غلط بکنند هتک حرمت کنند مشکل اینه که همون موقع وامیستیم نگاه می‌کنیم دختره پریده روماشین مردم یه نفری جلوشو هیچکس نگرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس