کد خبر 1420034
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
درگیری پلیس ضد شورش ایتالیا با معترضان در «پالرمو»

رسانه‌ها از درگیری پلیس ضد شورش ایتالیا با معترضان به تجمع حزب «جورجیا ملونی» نامزد پیشتاز انتخابات ایتالیا خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌ها عصر چهارشنبه از درگیری پلیس ضد شورش ایتالیا با معترضان به تجمع حزب «جورجیا ملونی» نامزد پیشتاز انتخابات ایتالیا خبر دادند.

به گزارش وبگاه شبکه «تی‌آر تی» این تظاهرات پس از شکایت جورجیا ملونی از فقدان قانون و نظم رخ داد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ضد شورش ایتالیا در شهر «پالرمو» در سیسیل ۵۰ نفر را متهم کردند که قصد اخلال در  تجمع حزب راست «برادران ایتالیا» که ملونی نامزد انتخاباتی آن‌هاست، داشتند.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد تظاهرکنندگان را مهار کرده و طی درگیری یک مامور پلیس توسط یک معترض مورد ضرب و شتم قرار گرفت. پلیس ایتالیا از دستگیری چند نفر در جریان این تظاهرات خبر داد.

درگیری پلیس ضد شورش ایتالیا با معترضان در «پالرمو» +عکس

خبرنگاران روزنامه نگار «ریپابلیکا»نیز در این درگیری‌ها مجروح شده است. ملونی روز چهارشنبه پیشنهاد «همبستگی» خود با روزنامه‌نگار آسیب دیده بیان کرد و معترضان را به دشمنان دموکراسی متهم کرد که می‌خواهند کارزار انتخاباتی او را مختل کنند.

حزب «برادران ایتالیا» ملونی در نظرسنجی‌ها پیش از رای‌گیری یکشنبه آتی صدرنشین است و به نظر می‌رسد با متحدان خود، حزب راست افراطی و حزب راست‌گرای «فورزا ایتالیا» به رهبری «سیلویو برلوسکونی» قدرت را در دست بگیرد.

وبگاه «یورو نیوز » در زمینه احتمال به قدرت رسیدن ملونی نوشت،  نگرانی‌های بسیاری در خصوص دیدگاه‌های افراطی ملونی وجود دارد. ملونی به شدت  مهاجرستیز است و حامی  سیاست‌های محدود کننده ورود خارجی‌ها به ایتالیاست. گفته می‌شود که ملونی حامی خانواده و سنت در ایتالیاست، به شدت مخالف منحرفان جنسی است و از افزایش جمعیت حمایت می‌کند. مخالفان  ملونی  نیز  نگران  به قدرت رسیدن او هستند. سیاست‌های ضد مهاجرتی او  نگرانی‌هایی را  ایجاد کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس