کد خبر 1419809
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
بارندگی

کارشناس سازمان هواشناسی از رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت تا روز پنج‌شنبه در نیمی از کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوا گفت: امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور، ادامه بارش‌ها را در ارتفاعات شمالی هرمزگان،‌ شمال استان فارس، جنوب کرمان و مناطقی از اصفهان، شرق کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، کرمانشاه، شمال ایلام، جنوب و غرب اصفهان، شرق چهارمحال و بختیاری، شمال و شرق هرمزگان و ارتفاعات جنوبی سیستان و بلوچستان نیز بارندگی تدوام دارد.

گودرزی افزود: روز پنج‌شنبه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، شمال اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال ایلام، زنجان، قزوین، مرکزی، همدان، غرب و جنوب اصفهان، ارتفاعات البرز، ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان و شرق و شمال فارس همین وضعیت آب و هوایی تکرار می‌شود.

وی تصریح کرد:این استان‌ها گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را تجربه خواهند کرد که این پدیده سبب خیزش گرد و خاک در این مناطق خواهد شد.

گودرزی گفت: تا روز جمعه شرایط برای فعالیت‌های دریایی در دریای خزر مناسب خواهد بود. از اوایل وقت شنبه دریای خزر متلاطم خواهد شد. ارتفاع موج در غرب دریای خزر (استان گیلان) بین ۱ تا ۱/۵ متر  و در مرکز دریای خزر(استان مازندران) به حداکثر ۱ مترخواهد رسید.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان پایتخت را برای امروز، ابری پیش‌بینی کرد و گفت: تهران امروز در برخی از ساعات وزش باد را شاهد است و بیشنیه دما در پایتخت به ۳۴ درجه بالای صفر خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس