کد خبر 1419585
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
وزش باد نسبتا شدید در جنوب و غرب تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان آسمانی صاف تا قسمتی ابری و از بعد از ظهر همراه با وزش باد در نیمه‌جنوبی و غبار رقیق و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات به‌ویژه در ساعات بعد از ظهر همراه با وزش باد و در نیمه‌جنوبی و مناطق پرتردد گاهی همراه با غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود.

طی سه روز آینده در ارتفاعات استان افزایش ابرناکی گاهی همراه با رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق مورد انتظار است. از چهارشنبه شب تا پنجشنبه ( ۳۰ تا ۳۱ شهریور) در سطح استان به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی گاهی وزش باد شدید و گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۰ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۳۱ شهریور) صاف تا قسمتی ابری و در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس