کد خبر 1418440
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶
۲ نفر از عاملان تیراندازی در ایرانشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری ۲ عامل تیراندازی در یک نزاع که منجر به مجروحیت ۲ نفر و ایجاد رعب و وحشت عمومی در شهرستان ایرانشهر شده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی گزارش دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تیراندازی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد، افرادی در یک نزاع با سلاح اقدام به تیراندازی کرده‌اند که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب مجروحیت ۲ نفر از شهروندان حاضر در محل شده و سپس از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهشان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف یک قبضه سلاح و مهمات مربوطه و تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس همواره با مجرمانی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس