کد خبر 1414178
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
دستگیری عاملان شهادت نگهبان بانک سپه چابهار در کمتر از یک هفته+ فیلم

سرهنگ " ابراهیم کوچک‌زایی" گفت: احمد وحیدی پویا" نگهبان بانک سپه چابهار که تاریخ سوم شهریور ماه سال‌جاری مورد حمله مسلحانه قرار گرفته و فوت شد امروز با تلاش ماموران قاتلان دستگیر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ابراهیم کوچک‌زایی" در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در تاریخ سوم شهریور ماه سالجاری در پی شهادت مظلومانه همکار بازنشسته فراجا "احمد وحیدی پویا" نگهبان بانک سپه در چابهار که هنگام ورد به بانک با تیراندازی اشرار مسلح به شهادت رسیده بود، مراتب شناسایی و دستگیری متهمان متواری و عوامل اصلی دخیل در شهادت محافظ بانک به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: با رصد دقیق اطلاعاتی ماموران انتظامی، متهمان در کمترین زمان شناسایی و با توجه به متواری و مجهول المکان بودن آنان تلاش پلیس برای دستگیری عاملان این جنایت ادامه یافت.

فرمانده انتظامی چابهار تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود به سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهمان مذکور در شهرستان چابهار دست یافتند و در نهایت با تلاش ماموران پلیس چابهار و پس از انجام اقدامات تخصصی پلیسی، مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی و در ۲ عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۲ نفر دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه دو تیغه خشاب و ۲۵ تیر جنگی و یک قبضه سلاح کلاشینکف با یک تیغه خشاب و ۱۸ فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی چابهار با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده در به شهادت رساندن مامور محافظ بانک و معرفی آنان به مراجع قضایی بر عزم جدی پلیس، در برخورد قاطع با اشرار و اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 0
    نگهبانی دادن بازنشستگان نیروهای مسلح در بانک‌ها کاری پرخطر و بسیار کم درآمد هست .وهمچنین برای نیروهای جوان بسیج. خود بانک‌ها باید نیرو ی رسمی جذب کنند .
  • مهدی IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    2 0
    باید اشدمجازات روبرای تروریست ها درنظرگرفت
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 0
    شب بیست ویکم ماه رمضان امسال هم در شهر زاهدان فرمانده محمود ابسالان محافظ سردار الماسی رو شهید کردند ولی بعدش الکی گفتند عاملان شهادت رو دستگیر کزدند
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 1
    سرهنگه یکم روابط گفت و گویی ضعیفی داره
  • ... IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 0
    طفلی خانواده نگهبان بانک
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    3 0
    خدا لعنت کنه این اشغال های کثیف رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس