کد خبر 1417444
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸
عاملان تیراندازی به درب منازل در آبادان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت:چهار نفر از عاملان تیراندازی به درب منازل در روستای ابوشانگ بخش مرکزی آبادان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کیومرث کشوری دوشنبه شب اظهار داشت: به دنبال وقوع ۲ فقره تیراندازی به درب منازل ۲ نفر از شهروندان واقع در یکی از نقاط حاشیه شهرستان، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک جهت بررسی به محل مراجعه کردند.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته و مراجعت شکات مشخص شد تیراندازی از سوی اشخاصی به هویت معلوم با انگیزه اختلافات قبلی صورت گرفت که شناسایی و دستگیری افراد مهاجم و متواری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

کشوری با بیان اینکه مهاجمان که هویت خود را لو رفته دیده بودند با فرار از منطقه محل سکونت خود، به سمت مکان نامعلومی متواری شدند، گفت: خوشبختانه ماموران پلیس با تحقیقات فنی پلیسی و استفاده از منابع اطلاعاتی، مخفیگاه افراد مهاجم که  چهار نفر بودند را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات شبانه و ضربتی هر چهار نفر را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهمان۲ قبضه سلاح بکار رفته در تیراندازی شامل یکقبضه اسلحه جنگی کلت کمری و یکقبضه سلاح شکاری همراه با مهمات کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در خاتمه با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی، علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کردند و به۳فقره تیراندازی و یک فقره سرقت مغازه دیگر نیز اعتراف کردند، گفت:پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس