کد خبر 1417644
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز (۲۲ شهریورماه) در ارتفاعات استان رگبار و در بخش‌های جنوبی خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از بعدازظهر فردا تا روز جمعه (۲۳ تا ۲۵ شهریورماه) با گذر سامانه بارشی از بخش‌های شمالی کشور، در ارتفاعات استان افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود که از چهارشنبه شب و طی روز پنج‌شنبه در سطح استان با وزش باد شدید و در پاره‌ای نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی استان با خیزش موقتی گردوخاک و کاهش نسبی هوا همراه است.

در روزهای پنج‌شنبه و جمعه کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۲ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۳ شهریور) صاف در بعدازظهر قسمتی ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و طی پنج‌شنبه (۲۴ شهریور) کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد شدید و گردوخاک با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس