کد خبر 1417614
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰
چرا جواد نکونام به دستیاری کی‌روش «نه» گفت؟/ پروژه تاج شکست خورد؟

گزینه اول دستیاری کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ همچنان حاضر به پذیرش تیم مسئولیت نیست.

به گزارش مشرق، مهدی تاج پس از بازگشت به صندلی ریاست فدراسیون فوتبال سراغ کارلوس کی روش رفت تا تیم ملی ایران سومین حضور متوالی خود در جام جهانی را با سرمربی دوره‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ تجربه کند.

تاج نه تنها خبر بازگشت کارلوس کی روش را رسانه‌ای کرد بلکه در اولین نشست خبری خود تصمیم به معرفی جواد نکونام به عنوان دستیار ایرانی او گرفت. رئیس فدراسیون فوتبال پا را فراتر از این هم گذاشت و اعلام کرد تصمیم به سرمربیگری جواد نکونام پس از پایان جام جهانی قطر برای حضور قدرتمند در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا دارد.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت حضور نکونام در تیم ملی از زبان اصولی

با این حال هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با مصاحبه‌های ضد و نقیض خود تصمیم تاج برای دادن سکان تیم ملی ایران پس از پایان جام جهانی قطر به نکونام را زیر سوال برند.

همین موضوع کافی بود تا نکونام با وجود علاقه به کار کردن با کارلوس کی روش حاضر نشود روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر قرار بنشیند. او در دو دوره مذاکره با مهدی تاج و مهدی محمدنبی به صراحت اعلام کرده است تا زمان مصوبه رسمی هیأت رئیسه مبنی بر انتخاب او به عنوان دستیار کی روش و سپس حضورش در رأس کادر فنی تیم ملی پس از اتمام جام جهانی قطر حاضر به همکاری نخواهد بود.

کی روش که درخواست رسمی خود مبنی بر انتخاب جواد نکونام را به تاج داده بود بر خلاف گمانه زنی‌ها هیچ گزینه دیگری را برای این موضوع اعلام نکرده است تا رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم بگیرد در دو روز آینده بار دیگر نکونام را تسلیم به پذیرش این موضوع کند.

باید دید سرمربی فولاد خوزستان بدون مصوبه هیأت رئیسه مبنی بر انتخاب او به عنوان سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ حاضر به همراهی ملی پوشان در جام جهانی قطر خواهد شد یا اولین پروژه تاج برای برنامه‌ریزی درباره آینده تیم ملی با شکست روبرو می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس