کد خبر 1417258
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
اصولی:کی‌روش بامداد چهارشنبه می‌آید/رایزنی برای نکونام ادامه دارد

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش برای دستیار ایرانی اولویت‌های یک تا سه دارد ولی رایزنی برای حضور جواد نکونام در تیم ملی هنوز ادامه دارد.

به گزارش مشرق، احسان اصولی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال و زمان حضور کارلوس کی روش در ایران گفت: بر اساس آخرین هماهنگی‌ها، کی روش بامداد چهارشنبه به تهران می‌آید و اردو تشکیل می‌شود. اردویی با بازیکنان داخلی خواهیم داشت و سپس تیم به اتریش اعزام می‌شود.

وی که با رادیو تهران گفتگو می‌کرد، درباره اولتیماتوم فیفا به خاطر پرونده اتفاقات مشهد و بازی ایران مقابل لبنان تصریح کرد: توسط تیمی از وکلای حاذق پاسخی به فیفا ارسال شد. باتوجه به دلایلی که ارائه شده است، ان شاءالله ختم به خیر بشود و اتفاق خاصی رخ ندهد. آخرین مهلت ارسال این پاسخ امروز بوده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا بعد از نشست هیات رئیسه گفته بود درباره کارلوس کی روش تصمیمی گرفته نشده است در حالی که ساعاتی بعد انتخاب کی روش رسانه‌ای شد، تاکید کرد: به عنوان سخنگوی هیات رئیسه آنچه در جلسه جمعبندی شده بود را ارائه کردم. چیزی از خودم نگفتم. تصمیماتی گرفته شد که مشروط بود. اگر اتفاقات و بندهایی محقق می‌شد، آن موقع تصمیم می‌شد. آن لحظه که من پایین آمدم، تصمیم نشده بود. ملاحظاتی در خصوص اسکوچیچ و رایزنی‌هایی نهایی با کی روش بود که مهدی تاج هم در نشست خبری خودش گفت.

اصولی در پاسخ به سئوالی مبنی بر آخرین وضعیت حضور نکونام در تیم ملی و اینکه آیا با مخالفت باشگاه فولاد حضور این مربی در کادر کی روش منتفی است؟ گفت: با فولاد در حال مذاکره هستیم. هنوز منتفی نیست. رایزنی انجام می‌شود. دوستان دیگری هم تحت نظر هستند.

بیشتر بخوانید:

دست راست کی‌روش در تیم ملی مشخص شد

وی درباره اینکه آیا وحید هاشمیان هم گزینه دستیاری کی روش است؟ اظهار کرد: باید به جمعبندی برسیم و کی روش هم بیاید.

سخنگوی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: حضور مربی ایرانی یکی از شروطی بود که حتماً باید پذیرفته می‌شد. باید این ظرفیت را در مربیان خوب داخلی ایجاد کنیم و در آینده از به کارگیری مربی خارجی بی نیاز بشویم.

«آیا تاکید کی روش روی حضور جواد نکونام است؟» اصولی در پاسخ به این سئوال گفت: خیر؛ ایشان اولویت‌های یک تا سه دارد. هر کدام محقق بشود کارهایش انجام می‌شود.

اصولی در پایان گفت: وحید هاشمیان از مربیان باسواد، با سابقه، خوش اخلاق و دلنشین فوتبال است که می‌تواند الگو و مدل اخلاقی خوبی را ارائه کند. در بحث فنی هم در طراز بالای ایران و جهان است. ان شاءالله که بتوانیم در خدمتش باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    1 0
    وحید هاشمیان هستش که خیلی‌ هم با شخصیت و با دانش فوتبال هستش و مدارک و تجربه زیادی در باشگاه‌های آلمان داره و بهترین گزینه هستش و کیروش ببیندش امکان نداره اسم کسی‌ دیگه رو بیاره!
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      0 0
      این بچه از وقتی از لنگ رفت آلمان تازه فهمید شخصیت یعنی چی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس