کد خبر 1417166
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
یحیی بعد از جذب لوکادیا هنوز ناراحت است؟/ این مهاجم را مفت از دست دادیم!

درخشش لوکادیا در خط حمله پرسپولیس با طلسم گلزنی مهاجم مد نظر یحیی گل محمدی همراه شده است.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در حالی موفق شده در هقفته های اخیر به برتری مقابل رقبای خودش دست پیدا کند که تاثیر ستاره هلندی این تیم در این پیروزی ها انکارناپذیر بوده است. لوکادیا بعد از حضور در ترکیب سرخ ها موفق به ثبت ۴ گل شده که آمار درخشانی است.

اما درخشش لوکادیا در خط حمله پرسپولیس با طلسم گلزنی گادوین منشا همراه شده است. آقای گل پرحاشیه فصل گذشته که مدنظر پرسپولیس بود، اما قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کرد، ۶ بازی است که گل نزده. او نه‌تنها موفق به گشودن دروازه رقبا نشده، بلکه ۲ ضربه پنالتی را هم از دست داده که دومی همین هفته برابر هوادار بود و می‌رفت تا نخستین برد فصل مس را به خطر بیندازد.

آدم با مشاهده وضعیت لوکادیا و منشا، یاد مصاحبه چندی قبلی یحیی گل‌محمدی می‌افتد که برای سرزنش مدیران باشگاه گفته بود: «گادوین منشا را مفت از دست دادیم.» بله؛ یک مهاجم معمولی و مسئله‌دار را که سابقه دیپورت از پرسپولیس و استقلال را دارد از دست دادید و عوضش لوکادیا را با این کیفیت گرفتید. هنوز ناراحتی یحیی جان؟

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    2 0
    «گادوین منشا را مفت از دست دادیم.» گادوین را مفت از دست ندادی پورسانت را مفت از دست دادی!
  • موریس IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    2 0
    بچه ده ساله من بهتر از این گل محمدی متوجه شده منشا به درد نمیخوره .واقعا دلیل سفارش دادن این بازیکنان بی کیفیت از طرف ایشون چیه ؟ واقعا بحث دلالی هست ؟ این لوکادیا به اندازه تمام بازیکنان خارجی چندسال اخیر کیفیت داره البته به جز ایمون زاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس