کد خبر 1417305
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
آیا لوکادیا قرارداداش را با پرسپولیس تمدید می‌کند؟

در شرایطی تمدید قرارداد لوکادیا به خواسته اصلی این روزهای هواداران تبدیل شده که باشگاه در حال اندیشیدن تمهیدات لازم برای این اقدام است.

به گزارش مشرق، یورگن لوکادیا با درخشش در ترکیب پرسپولیس در چهار بازی بازی توانست چهار گل به ثمر برساند تا در صدر جدول گلزنان بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد.

این بازیکن برای نخستین مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت که در دقیقه ۷۰ تعویض شد اما بازی بعدی مقابل نفت آبادان موتور گلزنی او روشن شد و از همان بازی به بعد او مقابل هوادار یکبار و مقابل نفت مسجد سلیمان دوبار گلزنی کرد تا تبدیل به آقای گل فعلی فوتبال ایران شود.

لوکادیا با قراردادی یکساله به جمع سرخپوشان اضافه شده و همین موضوع نگرانی هواداران را بابت جدایی او رقم زده است. هواداران این روزها خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

اعتراف دستیار سابق مجیدی درمورد لوکادیا

باشگاه پرسپولیس تمهیداتی را اندیشیده تا سختی زیادی بابت تمدید قرارداد او نداشته باشد و اگر شرایط خوب پیش رود،  لوکادیا قراردادش را تمدید خواهد کرد.

این بازیکن چند روز پیش با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از حضور در ایران احساس افتخار کرد.

در متن نوشته مهاجم هلندی پرسپولیس به زبان فارسی آمده است:‌

«می خواهم از همه شما هواداران تشکر کنم و بسیاری از افرادی که در تصمیم من برای رفتن به ایران شک داشتند، خوشبختانه من فردی هستم که همیشه راه خودم را پیدا میکنم و همان را دنبال میکنم و همیشه دوست دارم تجربه‌های جدید بدست بیاورم. مردم ایران واقعا مهربان هستند و ایران کشور بسیار زیبایی است. از هر لحظه ای که اینجا هستم لذت می برم و از بازی در پرسپولیس بزرگ احساس افتخار می کنم.»

در همین راستا به نظر نمی‌رسد سرخپوشان اگر پای دلالی وسط نیاید، کار سختی برای تمدید قرارداد داشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس