آقای مهاجری! این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد/ حرف‌های سرمربی نفت بیشتر شبیه طنز بود/ لوکادیا هنوز کار دارد/ شانس آوردیم پنالتی را آرام‌تر نزد!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: قطعاً وقفه به وجود آمده در مسابقات لیگ برتر برای تیمی مثل پرسپولیس چندان مطلوب نیست بلکه این توقف برای تیم‌هایی خوب است که شرایط خوبی نداشتند تا خودشان را بازسازی کنند.

به گزارش مشرق، محمد پنجعلی، کاپیتان اسبق پرسپولیس، درباره دیدار آخرین تیم مقابل نفت مسجدسلیمان اظهاراتی را مطرح کرد:

مصاف پرسپولیس در هفته ششم را چطور ارزیابی کردید؟

تیمی‌که در زمین حریف یک گل می‌خورد و شیرازه اش را از دست نمی‌دهد و بعد می‌آید هم گل خورده را جبران می‌کند و هم گل برتری اش را میزند قابل احترام است. کسب سه امتیاز در زمین حریف ارزش زیادی داشت.

شکلی کلی تیم پرسپولیس را چطور دیدید؟

به نظرم پرسپولیس جا افتاده است. بدن‌ها خودشان را آزاد کردند و مشخص است که از روزهای سنگین بدنسازی خارج شده است. برای سایر تیم‌ها هم شرایط به همین شکل بوده ولی بچه‌های پرسپولیس خیلی خوب می‌روند و برمی‌گردند. خیلی خوب یکدیگر را پیدا می‌کنند. این نشان می‌دهد مهره‌های تیم به هماهنگی خوبی با یکدیگر رسیده‌اند.

درباره لوکادیا چه صحبتی دارید؟

این بازیکن هنوز کار دارد! با اینکه دبل کرد و یک تنه نقش مهمی‌در برد پرسپولیس داشت ولی معتقدم باز هم اگر از نظر بدنی آماده تر شود بهتر هم خواهد بود.

فوتبالش را می‌پسندید؟

من معتقدم یک بازیکن چارچوب شناس است. قبلا هم کلیپ‌هایش را دیده بودم و می‌دانستم از چپ و راست خوب ضربه می‌زند. بچه‌های تیم هم خوب او را حمایت می‌کنند و خودش هم ظاهراً پسر خوش اخلاقی است و رابطه خوبی با هم تیمی‌هایش پیدا کرده. خوب می‌چرخد و این چرخش‌ها در زمانی که تحت فشار است به او کمک می‌کند حریف را اذیت کند.

بیشتر بخوانید:

هشدار یک پرسپولیسی؛ لوکادیا را مغرور نکنید

ضربه پنالتی‌اش را چطور زد؟

به نظرم اگر کمی‌آرام‌تر زده بود دروازه‌بان آن را می‌گرفت. ولی خوبی ضربه‌اش این بود که خیلی به گوشه زد و پرسپولیس با همان گل برنده شد.

تیم میزبان را چطور ارزیابی کردید؟

خیلی خوب کار می‌کردند. آنها نترس فوتبال بازی کردند و با درگیری و دوندگی سعی داشتند حملات پرسپولیس را خنثی کنند اما پرسپولیس آهنگی را که از ابتدا شروع کرده بود تا آخر بازی ادامه داد. البته آنها هم خوب دفاع می‌کردند ولی تعویض‌های پرسپولیس هم خیلی خوب بود. این خوب است که یحیی وقتی جلو می‌افتیم بازیکنانش را برای بازی‌های آینده حفظ می‌کند. چون ممکن است خطر مصدومیت و محرومیت برای مهره‌ها به وجود بیاید. آن وقت دست کادر فنی برای جابجایی نفرات باز است.

رضا مهاجری (سرمربی نفت مسجد سلیمان) در پایان بازی ادعا کرد افشین پیروانی به اتاق داوران رفته و با آنها صحبت کرده! به نظر شما این موضوع تا چه اندازه صحت دارد؟

این حرف آقای مهاجری بیشتر شبیه طنز است! من خیلی تعجب کردم و از مهاجری انتظار نداشتم. چون از او شناخت خوبی دارم. خیلی جا خوردم! این صحبت‌ها و طرز تفکرها در فوتبال آماتور هم دیگر وجود ندارد، چه برسد به فوتبال حرفه‌ای! نه تنها آقای مهاجری بلکه این حرف‌ها از طرف هیچ کادر فنی قابل پذیرش نیست.

به نظر شما ممکن است چنین اتفاقی رخ داده باشد؟

اصلاً چنین وصله‌های به پرسپولیس نمیچسبد. تیم بزرگی مثل پرسپولیس شخصیتش طوری نیست که از این کارها بکند. از آن زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم تا امروز پرسپولیسی‌ها خودشان را به هواداران مدیون میدانند و عاشقانه برای تیمشان سرشان را جلوی توپ می‌گذارند. ضمن اینکه پرسپولیس نیازی به این کار ندارد. نمی‌دانم این حرف‌های خنده دار بر چه استدلالی مطرح شد.

آینده پرسپولیس را چطور پیش بینی می‌کنید؟

فکر می‌کنم این روند ادامه داشته باشد. البته فوتبال غیر قابل پیش بینی است. همانطور که الان من پیشکسوت و هوادار از فوتبال پرسپولیس لذت می‌بریم ممکن است در یک بازی مساوی کنیم و یا خدای نکرده ببازیم، اما مهم این است که ما همین طور طرفداری مان را از پرسپولیس ادامه دهیم. درست است که فوتبال ما حرفه ای نیست ولی ما خودمان که میتوانیم رفتار حرفه‌ای داشته باشیم و از تیم مان به درستی طرفداری کنیم.

وقفه به وجود آمده در مسابقات لیگ برتر ضرری برای پرسپولیس دارد؟

شرایط را برای پرسپولیس سخت می‌کند. چون حفظ کردن این تیم در این شرایط آسان نیست. به نظر من این وقفه بیشتر به نفع تیم‌هایی است که حال و روز خوبی نداشتند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یوسفی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    5 1
    تیم های لیگ برتری مواظب افشین پیروانی باشند تا به رختکن داوران ورود نکنه بخصوص بین دونیمه
  • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    4 1
    وصله چیه خود قالتاق هستید
  • فرشاد IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    اگر همان کشیده اول بزنند گوششان تا ادب شوند دیگر عرضه همچین غلطی را نمی کنند
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    1 0
    مگر ورودی اتاق داوران دوربین ندارد که چک و بررسی شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس