کد خبر 1417198
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶
«شوت برای گل» در پرسپولیس فرمول موفقیت شد!

تیم فوتبال پرسپولیس آماری کم نةیر از درصد شوت های تبدیل به گل خود در فصل جاری لیگ برتر به جای گذاشته است.

به گزارش مشرق، چهار پیروزی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر باعث ۱۴ امتیازی شدن این تیم در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتبال شد تا سرخپوشان پایتخت با حضور در صدر جدول عزم خود را برای باز پس گرفتن قهرمانی نشان دهند.

سه امتیاز اخیر پرسپولیس در حالی با پیروزی دو بر یک مقابل نفت مسجد سلیمان اتفاق افتاد که یورگن لوکادیا هر دو گل این تیم را به ثمر رساند. لوکادیا دو بار سمت دروازه حریف موفق به شوت‌زنی شد که هر دو بار تور دروازه میزبان را در مسجد سلیمان لرزاند.

پرسپولیسی‌ها غیر از شوت‌زنی مهاجم خارجی خود در مجموع هفت بار به قصد باز کردن دروازه حریف اقدام به شوت داشتند که تنها یک بار دیگر چارچوب دروازه نفت مسجد سلیمان با خطر تهدید شد.

آمار قابل قبول شوت‌زنی های پرسپولیس در پنج دیدار قبلی نیز رقم خورده بود تا این تیم از هشت گل زده، ۶ گل را از همین طریق وارد دروازه حریفان کند. عملکردی تحسین برانگیز از سوی مدعی جدی قهرمانی در بیست و دومین دوره لیگ برتر که علاوه بر سانتر از جناحین و انتقال توپ‌های متوالی، شوت‌زنی را نیز به دستور کار خود برای بردن اضافه کرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    2 1
    جهت اطلاع عزیزان اسم این فرمول تاج درمانی است!!!
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      0 0
      تاج چهار روزه اومده ، ولی الان هفته ششم لیگ هستیم
    • علي IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      0 0
      همين كه باند كيسه منهدم شد خوشحاليم حالا هركي ميخواهد باشه .
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    فرمولش حمایت داورا هست هر بازی که تیم به سختی میفته با دادن کارت های بی مورد و گرفتن خطاهایی که خطا نیست تیم مقابل را نابود میکنن باز هم جواب نده پنالتی یا زدن گل با هل دادن و خطا اینها فرمولش هستند 6بازی چهار اخراج بازیکن مقابل و و گرفتن پنالتی یا گل خطا در گل اول بازی قبلی یادتون هست داور گند زد به بازی وقتی 3گل جلو افتادن یه خطای پنالتی الکی برا تیم مقابل گرفت که بگن اشتباه داوری برا همه تیم ها اتفاق میفته و زبون لنگی هار را دارز کنه جالبه تو بازی ها نگاه کنید هر برخورد فوتبالی بخصوص زمان حمله تیم مقابل خطا گرفته میشه این ها فرمول برنده شدن هست فقط کمی وجدان و ازاد مردی میخاد که کم شده متاسفانه
    • جواد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      0 0
      اونی که خوابه رو میشه بیدار کرد ولی متاسفانه کسی که خودشو به خواب زده بیدار شدنی نیست. وقتی دقیقه 4 بازی یه تیمی گل بخوره بازم بسته بازی میکنه؟ طبعا نه. حالا برو حساب کن وقتی یه تیمی جلو پرسپولیس با این همه بازیکن خوب جلو بکشه چی میشه. همین اقای مهاجری قبلا چهارتایی شده جلو پرسپولیس. وقتی فاز دفاعی گرفته و پنالتی حریفش رو نگرفتن و بازم باخته طبیعیه که مهمل بافی کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس