اندرو

تصویری که گمان می رود در سال ۱۹۹۹ گرفته شده است، ظاهرا ماکسول و سرمایه‌دار تبهکار را نشان می‌دهد که در همان مکانی استراحت می‌کنند که عکسی از ملکه الیزابت گرفته شده است.

سرویس جهان مشرق- تصویری که گمان می رود در سال ۱۹۹۹ گرفته شده است، ظاهرا ماکسول و سرمایه‌دار تبهکار را نشان می‌دهد که در همان مکانی استراحت می‌کنند که عکسی از ملکه الیزابت گرفته شده است.

در ۸ دسامبر ۲۰۲۱، عکسی از جفری اپستین و گیلن(ژیزلن) ماکسول در حال استراحت در یک کلبه چوبی در مِلک خصوصی الیزابت ملکه به نام Balmoral در اسکاتلند در یکی از جلسات محاکمه‌ی ماکسول بریتانیایی در نیویورک نشان داده شد.

رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر

تصویری که گمان می‌رود در سال ۱۹۹۹ گرفته شده باشد، یعنی زمانی که جفری اپستین، سرمایه‌دار تبهکاری که بزرگ‌ترین شبکه‌ی قاچاق نوجوانان با هدف بهره‌کشی جسنی را در آمریکا اداره می کرد، به همراه شاهزاده اندرو کوچک‌ترین پسر ملکه از ملک بالمورال ملکه‌ی انگلستان بازدید کردند. این عکس اپستین و ماکسول را نشان می‌دهد که به نحوی راحت و صمیمی روی ایوان کابین دراز کشیده‌اند. تصویر  ملکه و خانواده‌اش در طول سال‌ها، بارها جلوی این کلبه جنگلی ثبت شده است.

رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر

البته این عکس توسط وزارت دادگستری ایالات متحده منتشر شد و به دادگاه نشان داده شد تا میزان رابطه نزدیک ماکسول با اپستین را نشان دهد.

شاهزاده اندرو پس از واکنش شدید افکار عمومی به مصاحبه‌ی  فاجعه‌بار او با بی‌بی‌سی در نوامبر ۲۰۱۹، که در آن به رابطه خود با جفری اپستین اذعان نمود، اعلام کرد که از وظایف عمومی «کناره‌گیری» خواهد کرد.

رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر
اندرو در کنار مادرش الیزابت

در ژوئن ۲۰۲۰، ماکسول، که اکنون ۵۹ سال دارد، به شش فقره جرم، از جمله توطئه برای ترغیب خردسالان به انجام اعمال جنسی غیرقانونی، حمل و نقل یک خردسال برای انجام اعمال جنسی غیرقانونی و شهادت دروغ متهم شد. او تا این‌جا کلیه اتهامات خود را انکار کرده است و بدون امکان وثیقه‌گذاری در زندان بروکلین، نیویورک، نگهداری می شود.

رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر
ماکسول و جفری اپستین

اپستین در سن ۶۶ سالگی در حالی که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق جنسی در سال ۲۰۱۹ بود، در زندان پیدا شد. البته دست‌کم بخشی از افکار عمومی ایالات متحده خبر خودکشی اپستین را، که سینه‌اش  معدن رازهای تاریک الیت حاکم بر ایالات متحده و عیاشی‌های جنایتکارانه آن‌ها بود، باور نکردند و ان را یک صحنه‌سازی می دانند.

درباره‌ی اپستین بیشتر بخوانید:

نماد بهره‌کشی جنسی از کودکان، جاسوس موساد بود/ شبکه جهانی صهیونیسم چگونه سیاستمداران آمریکایی را گروگان گرفته است؟

در ۱ دسامبر، سارا رانسوم، ۳۷ ساله، به طور اختصاصی با مجله‌ی PEOPLE در مورد مصایب وحشتناک نه ماهه خود در اسارت باند اپستین و ماکسول، زمانی که در ۲۰۰۶ از اسکاتلند به نیویورک منتقل شد، صحبت کرد.

رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر
سارا رانسوم
رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر
سارا رانسوم زمانی که در خدمت شبکه‌ی اپستین بود

رانسوم که کتاب جدیدش با عنوان «دیگر سکوت نه: جان به در برده از سفر به جهنم و بازگشت از آن» که در ۷ دسامبر منتشر شد، گفت: "من ساده لوح بودم. آسیب پذیر بودم. من درهم شکسته بودم. "

رانسوم در مورد تجربیات خود در جزیره  خصوصی اپستین در کارائیب که توسط بازماندگان آن شبکه‌ی جنایتکار «جزیره پدوفیل» لقب گرفته است، افزود:

"این گیلن ماکسول  بود که مجری واقعی بود. او مجری بود. او آرایشگر بود. او همه چیز را کنترل می کرد. "

رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر

رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر
گیلن(پیزلن) ماکسول

نام اندرو در محاکمه ماکسول به عنوان یکی از دوستان برجسته ای که با جت های شخصی اپستین پرواز می کرد - به همراه دیگران از جمله دو رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ و بیل کلینتون مطرح شده است.

شاهزاده اندرو در اواسط دسامبر سال گذشته، در مورد شکایت «ویرجینیا رابرتز گیفری» که در ماه اوت ۲۰۲۱ در شهر نیویورک ثبت شد، در دادگاه حاضر گردید. در این شکایت، گیفری مدعی شد  که دوک یورک(لقب سلطنتی اندرو پسر الیزابت) بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۲ دست‌کم سه بار او را مجبور به رابطه جنسی با خود کرده بود، از جمله زمانی که او زیر ۱۸ سال داشته است. این سه بار در لندن، نیویورک و جزیره خصوصی اپستین در کارائیب رخ داد. شاهزاده اندرو همواره این اتهامات را رد کرده بود.

رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر
ویرجینیا گیفری

در فوریه ۲۰۲۲، اندرو و گیفر تصمیم به مصالحه گرفتند. شاهزاده اندرو در اعلام این توافق گفت که "از ارتباط خود با اپستین پشیمان است. "

در بخشی از بیانیه مشترک آمده است:

"مشخص است که جفری اپستین دختران جوان بی‌شماری را طی سال‌ها قاچاق کرده است. شاهزاده اندرو از همراهی خود با اپستین پشیمان است و از شجاعت خانم گیفر و سایر بازماندگان در دفاع از خود و دیگران تمجید می‌کند. متعهد می شود که با حمایت از مبارزه با شرارت های قاچاق جنسی و با حمایت از قربانیان آن، پشیمانی خود را از ارتباطش با اپشتین نشان دهد. " او هیچ یک از اتهامات گیفر را در مورد سوء استفاده جنسی نپذیرفت. "

رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر
اندرو، ویرجینیا گیفری و گیلن ماکسول

با توجه به اخبار اخیر در مورد محاکمه، آنچه ما در مورد رابطه دوک یورک با اپستین می دانیم که آن‌ها در سال ۱۹۹۹ با هم آشنا شدند به گزارش گاردین، دوستی آنها زمانی آغاز شد که شاهزاده اندرو توسط گیلن ماکسول، شریک و محرم راز اپستین، به اپستین معرفی شد.

رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر
جفری اپستین و پرنس اندرو

میزان رابطه اپستین با اندرو یا سایر اعضای خانواده سلطنتی تا حد زیادی ناشناخته است، اگرچه اخیراً عکس‌هایی تاکنون دیده نشده  از دوک یورک با اپستین در رویال اسکات در سال ۲۰۰۰منتشر شده است. زنی که سبز پوشیده بین آنها ایستاده، گیلن ماکسول است.

رابطه‌ی خانواده‌ ملکه انگلیس با قاچاقچی بزرگ دختران نوجوان چه بود؟ +تصاویر
از راست: جفری اپستین، همسر پرنس اندرو، گیلن ماکسول(سبزپوش)، پرنس اندرو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    52 6
    خاندان کثیف ملکه دست تمام هرزه های جهان را بستند
    • شاکی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      26 4
      از لقمه حرام و حرام زادگان بیشتر از این انتظاری نیست
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      23 3
      مرگ بر انگلیس
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    32 4
    کثیف ترینوجنایتکارترین انسانهای روی زمین
  • DE ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    18 2
    پدر گیلن ماکسول هم از یهودیان اروپای شرقی و میلیاردر اهل چکسلواکی و ساکن انگلستان بود که با برنامه ی هسته ای اسرائیل و موساد ارتباط نزدیک داشت و زمان قتلش همین دخترش در قایق تفریحی همراهش بود که با رد خودکشی پدر اعتقاد دارد که پدرش کشته شده و احتمالا توسط موساد.
  • BE ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    16 2
    خاک بر سرشون کنن فقط همین
  • DE ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    17 3
    حرامی های نجس
  • ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    19 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • DK ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    17 3
    این حرامی ها صد نسل حرامی هستند
  • حمید IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    5 3
    چقدر خوش خیالید.توی خود آمریکا صنعت فیلم های مستهجن صهیونیستی هزار برابر کار های بدتر از این بر سر کارگر های خودش میاره
  • IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    4 2
    ظاهرا خبری خوش در راه هست هر چند اوضاع تغییری نخواهد کرد
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    15 4
    اکثر طرفداران زلنسکی دلقک هم جنس باز، طرفدار ملکه خبیث ملعون هستن ان شاء الله قیامت در کنار زلنسکی و ملکه خوش باشید و با هم محشور بشید خلائق هر چه لائق
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      9 17
      در اینکه خاندان سلطنتی کقافتن سولی نیس اما افکار کثیف تو هم نشون میده تجاوز روس به خاک اوکراین از نظر تو نه تجاوزه نه کشور گشایی.چرا چون منافعت که تو جیب روسه برات مهمتر از شعارهای انساندوستانه ای هیت که ۴۳ سال سر مردم رو باهاش شیره مالیدی. روس با اسراییل هیچ فرقی نداره چون هر دو قاتل و متجاوزن ولی تو از اونهایی هستی که اگه یزیدم از قبر دربیاد برای دو روز حکومت بیشترت ازت دفاع کنه ، امام حسین رو منکر میشی!!!! ۴۳ سال زمان کمی برای شناخت افرادی مثل تو نبوده. حیف سهدا و سلیمانیها برای کسانی مثل تو و ملکه!!!!
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      8 6
      خاک عالم بر سر این موساد و هاسبارات که جهود بازی در میارن و یه معلم درست حسابی زبان فارسی برای شما نمیگیرن که تابلو نشین!! آخه کلنگی، این کثافت کاریهای ملکه خاندانش چه ربطی به روسیه داره ؟! برو تو تل آویو بگرد خودت یه معلم فارسی درست حسابی پیدا کن تا خیط نشی ، باریکلا !
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      4 1
      ۸۴۸ آسمون ریسمون نباف معلومه چیکاره ای، الان وضعیت فرقی نکرده انگلیس خبیثه و آمریکا شیطان بزرگه و نوچه هایی مثل تو خائن
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    14 1
    بیچاره بشریت که در چنگال عفریت کثیف ترینها گرفتار آمده است
  • ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    8 1
    بله همانگونه که می بینیم ملکه و خاندانش بسیار پاک ! و بی ریا بوده و هرچی خوبیه داشتند البته اگر از اعمال کوچک و بی اهمیتی مانند دزدی و پدر سوخته بازی و همکاری در فساد بین المللی و رشوه گیری و ...و... بگذریم !!
  • من IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    3 5
    خخخخ تو خوبی باشه مردم نمی دونم چرا باورت ندارن خخخ
    • ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      2 1
      نمی تونی بدون خخخخر کردن حرفتو بزنی ؟
  • مصطفی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    3 1
    دنیا همین قدر بی رحم و نجس هست. ما چرا با مردم خودمون کاری می کنیم که دخترهایی حاظر شدن برای این کار ها برن اربیل عراق خود فروشی. چرا با عاملان وضع موجود برخوردی نشد تا درسی باشه برای بقیه
    • محمد IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      2 0
      قابل توجه شما بیشتر این دختران گول میزنن و به بهانه کار هایی مثل آرایشگری و... میبرن اونجا
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    4 0
    انگلوساکسونها از کثیف ترین نوع بشر در اروپا هستند تبهکار جانی وفاسد وتاکنون هم بر اروپا حاکم هستند در واقع همان نسل رومیان قدیم.الته که فساد اخلاق امپراطوری روم را نابود کرد وانشاالله که اینها هم نابود شوند
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    2 0
    حرامی ها
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    1 3
    مشرق داری میسوزی
    • BE ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      0 0
      دوست داشتی ؟ خوشت اومد ؟
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      1 1
      این تویی که اربابت راهی جهنم شده، آتش گرفته ای!
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    1 0
    اصلا اندرو از بچگی آدم کثیفی بود . می گن اسنادی پیدا کرده اند که با بعضی از مقامات سر و کاری داشته است.
  • FR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    البته دست‌کم بخشی از افکار عمومی ایالات متحده خبر خودکشی اپستین را، که سینه‌اش معدن رازهای تاریک الیت حاکم بر ایالات متحده و عیاشی‌های جنایتکارانه آن‌ها بود، باور نکردند واقعا اون حکومت هایی که زندانی ها رو تو زندان میکشن وبعد میگن خودکش کرد چه حاکمان پست و رقت انگیزی دارن
  • حسين DE ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 1
    اين جريانات اصلاح طلبان و ليبرالهاى وطنى از نوادگان اين طايفه خبيث و شيطان پرست هستند.
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 0
    خود الیزابت ...
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    4 1
    فساد خاندان سلطنتی انگلیس اصلا تأثیری به حال مردم ایران نداره در حالی که مالیاتهایی که اخیرأ مجلس میخواهد تصویب کند صد در صد تأثیر داره حالا بنظرتان کدام مهم است؟؟؟!!!!!
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 0
    عکس بدن نما
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس