کد خبر 388180
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰

زنی 31 ساله، در دادگاهی در ایالات متحده افشا کرد که زمانی که 17 ساله و زیر سن قانونی بوده، برخلاف میلش، سه بار به برقراری رابطه جنسی با «شاهزاده اندرو» واداشته شده است.

به گزارش مشرق، «ویرجینیا رابرتز» زنی 31 ساله در هفته‌ای که گذشت، در دادگاهی در ایالات متحده افشا کرد که زمانی که 17 ساله و زیر سن قانونی بوده به اجبار با «جفری اِپشتِین» و «تعدادی از دوستان با نفوذ وی» رابطه جنسی داشته و «برده جنسی» آنها بوده است و «اِف بی آی» پلیس فدرال آمریکا، ویدئوهایی که اپشتین در آن زمان گرفته را اکنون در اختیار دارد.

وی که پیش از این اظهارات، در جایگاه سوگند یاد کرده بود در ادامه ابراز داشت که فرآیند «سرپوش گذاشتن بر این ماجرا» برای حمایت از میلیاردر انگلیسی در جریان است.

بنا به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، خانم رابرتز در ادامه مدعی شد که یکی از این «دوستان با نفوذ» آقای اپشتین، «شاهزاده اندرو» دوکِ یورک و فرزند سوم (دومین پسر) «ملکه الیزابت دوم» ملکه بریتانیا و «شاهزاده فیلیپ» دوک ادینبورو، بوده است که وی سه بار در سن 17 سالگی، برخلاف میلش، با وی رابطه جنسی داشته است. شاهزاده اندرو و مقامات کاخ باکینگهام، بارها این ادعا را رد کرده‌اند. وی دو هفته پیش در انکاری دوباره گفت: «تمرکز من روی کارهایم است».

خانم رابرتز گفت که برای حضور در بخشی از پرونده محاکمه احتمالی علیه اپستاین «و دیگر دخترانی زیر سن قانونی مورد آزار قرار گرفته‌اند» در پی دریافت مجوز است. وی در ادامه گفت که «بر مبنای دانسته‌هایم از اپشتین و سازمانش و همینطور صحبت‌هایم با اف‌بی‌آی، بر این باورم که دادستان فدرال نوارهای ویدیویی و تصاویر از من و دیگر دختران زیر سن قانونی که با اپشتین و تعدادی از دوستان بانفوذش رابطه جنسی داشته‌ایم در اختیار دارد».

او در ادامه گفت که بر این باور است که دولت «برخی از اطلاعاتی که درباره من و دیگر آدم‌های قدرتمند که در این پرونده درگیر هستند را پنهان می‌کند» و افزود: «همچنین نگران این هستم که این چرخه بسیار خطرناکی است. با ایستادگی در راه آنچه که درست است، نگران هستم که اپشتین، و یا دیگرانی که نامشان در اینجا آمده به دنبال من بیایند».

وکلای آقای اپشتین بارها ادعای خانم رابرتز را رد کرده‌اند. این در حالی است که آقای اپشتین پیش از این در سال 2008، به دلیل درخواست رابطه جنسی از دختری زیر سن قانونی، به 18 ماه زندان محکوم شده بود.

آقای اپستین پس از آنکه تنها 13 ماه از دوره زندان خود به عنوان یک مجرم جنسی را سپری کرد، آزاد شد. این ادعا نیز مطرح شده است که آقای اپشتین، بعد از لابی شاهزاده اندرو، از سوی دادستان آمریکا، مورد توجه خاص قرار گرفته و امتیازاتی دریافت کرده و البته این چیزی است کاخ باکینگهام آن را تکذیب می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • داداش محمود ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
    2 0
    آمریکاییهای حرامزاده جهنمی صهیونیستی انگلیسی شیطان بزرگ. مرگ بر آمریکا و عواملش و همدستانش و حامیانش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس