bdf

اخیرا شماری از این پژوهشگران با بازنگری و مرور آثار هنری تولیدشده توسط کمپانی دیزنی بسیاری از کدها و علامات و پیام‌های زیرآستانه‌ای مرتبط با «پدوفیلی»(سواستفاده جنسی از کودکان) را بازکشف کرده‌اند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، ماجرای جفری اپستین، شریک و محرم راز او، ژیزلن مکسول، و جزیره‌ی شیطانی «سنت جیمز کوچک»، بلاشک بزرگ‌ترین رسوایی اجتماعی-انسانی در ایالات متحده در قرن بیست و یکم است.

راز جزیره‌ی «اپستین» در کارتون مشهور پینوکیو +عکس و فیلم

جفری اپستین، ابرسرمایه‌دار یهودی‌تبار که عاملیت او برای موساد طبق گزارش‌های متعدد مستند شده، کسی بود که در طول سالیان بزرگ‌ترین شبکه‌ی قاچاق کودکان از سراسر دنیا به ایالات متحده را ایجاد کرد.

هدف از این قاچاق، بردگی جنسی این کودکان و استفاده از خون و اعضای بدن آن‌های برای مشتریان ثروتمند و نخبه بود. اپستین که دوست، شریک و محرم راز ده‌ها و بلکه صدها نفر از چهره‌های معروف سیاسی، هنری، اقتصادی و حتی «علمی»(از بیل کلینتون، ترامپ، ایهود باراک تا بیل گیتس و اگرا وینفری و حتی فیزیکدان مشهور استیون هاوکینگ) بود، در جزیره‌ی اختصاصی خود معروف به «سنت جیمز کوچک» در اقیانوس آرام، بساط عیاشی‌های شیطانی و جنایتکارانه‌ی مشتریان خود را با کودکان قاچاق شده برقرار می کرد.

بخش عمده‌ی این کودکان یا به خاطر استحصال خون و اعضای بدن خود در همان کودکی و نوجوانی کشته شدند، و بخش دیگری از آن‌ها بعد از سال‌ها بهره‌کشی جنسی و حضور در مناسک شیطانی، تبدیل به عروسک‌های بی‌اختیار این شبکه گردیدند.

راز جزیره‌ی «اپستین» در کارتون مشهور پینوکیو +عکس و فیلم

راز جزیره‌ی «اپستین» در کارتون مشهور پینوکیو +عکس و فیلم

راز جزیره‌ی «اپستین» در کارتون مشهور پینوکیو +عکس و فیلم

بسیاری از پژوهشگران و ژورنالیست‌های خارج از جریان اصلی رسانه‌ها(که از ابتدا تلاش کردند ابعاد مختلف پرونده اپستین را بایکوت و سانسور کنند) بر این عقیده هستند که جفری اپستین تنها یک چهره‌ی جلوی صحنه بود که ظاهرا قربانی شد تا اسرار فساد و جنایات غیرقابل تصور «الیت» حاکم بر آمریکا فاش نشود و پرونده‌ی اپستین و جزیره‌ی شیطانی او، تنها نوک قله‌ی اسرار تاریک و ریشه‌دار این الیت است.

در همین راستا، اخیرا شماری از این پژوهشگران با بازنگری و مرور آثار هنری تولیدشده توسط کمپانی دیزنی بسیاری از کدها و علامات و پیام‌های زیرآستانه‌ای مرتبط با «پدوفیلی»(سواستفاده جنسی از کودکان) را بازکشف کرده‌اند. گفتنی است که گزارش‌های متعددی درباره‌ی والت دیزنی، یک فراماسون پنهان، و ارتباط او با بحث سواستفاه سیستمیک از کودکان وجود دارد.

گزارش مشرق درباره والت دیزنی:

پشت‌پرده پیام شوم والت دیزنی در فیسبوک +تصاویر

راز جزیره‌ی «اپستین» در کارتون مشهور پینوکیو +عکس و فیلم

در ویدئوی زیر، بخشی از انیمیشن معروف «پینوکیو»، ساخته‌ی ۱۹۴۰ در کمپانی دیزنی را می بینید. روباه مکار و گربه نره پینوکیو را اغفال می کنند و او را به دست یک فرد ظاهرا «صاحب سیرک» می سپارند که کار اصلی او، شکار کودکان اغفال‌شده و تبدیل آنان به کرّه الاغ است.

راز جزیره‌ی «اپستین» در کارتون مشهور پینوکیو +عکس و فیلم

این صاحب سیرک کودکان جادوشده را برای بهره‌کشی و کار اجباری حبس می کند، اما ماهیت اصلی بهره‌کشی او از این کودکان ظاهرا در پس پرده است. در ویدئوی زیر، در مکالمه‌ی میان صاحب سیرک، روباه مکار و گربه نره، حرف‌ها و پیام‌هایی در غالب کد رد و بدل می شود: :«کودکان گول خورده»، «جزیره‌ی خوشی»، «کار غیرقانونی» و...

جالب این‌جاست که وقتی صاحب سیرک، درگوشی درباره ماهیت سواستفاده از کودکان زندانی به آن دو می گوید، هر دو یکّه می خورند و از «غیرقانونی» بودن این کار می گویند، اما صاحب سیرک خیال آنان را راحت می کند که هیچ اتفاقی نمی افتد، چرا "هیچ‌کدام از آن پسربچه‌ها از ان جزیره برنخواهند گشت!" حالا وقتی این قطعه از فیلم پینوکیو مربوط به ۸۴ سال پیش را در کنار ماجرای جزیره‌ی اپستین(معروف به جزیره‌ی عیاشی جنسی جمعی) می گذاریم، روشن می شود که این رشته سر دراز دارد و قدمت این تجارت سیاه و شیطانی، دست‌کم در درون محافلی چون هالیوود به دهه‌ها قبل بازمی گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • تک تیرانداز DE ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    74 45
    مردم از حماقت شماها. بهتر نبود قبلش این مطلب رو با متن اصلی کتاب پینوکیو مقایسه می کردید؟ اگر در متن کتاب همچین عباراتی بصورت مشابه استفاده شده باشه یعنی باید بگیم این فرد کثیف از پینوکیو الهام گرفته و نه اینکه پینوکیو از او!!!
    • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      43 3
      کسی که با دیدن سلاخی 30 هزار زن و کودک به شیطانی بودن رژیم شرور آمریکا یقین نداشته باشد با هیچ استدلال دیگری هم قانع نخواهد شد.
    • مصطفی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      23 14
      ببو گلابی جان، کجای مطلب اشاره شده که پینوکیو از این الهام گرفته یا اون از این...استدلال مطلب این بود که این ماجرای کثیف این قدر ریشه دار و قدیمی هست که در کارتون های چند دهه پیش دیزنی کدگذاری شده. فهمش اینقدر سخت بود؟ نکنه تسمه تایم پاره کرده باشی اینقدر فشار آوردی به خودت؟ مکانیکی نشون بده خودتو
    • لنگی سوز IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      0 0
      تک تیرانداز ، یه ببو گلابی به معنای واقعیه تقصیر خودش نیسن دیگه خخخخخ
    • مرگ بر منافق IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      1 0
      چون خودت احمقی بقیه رو احمق می‌پنداری. این جا اصلا بحث الهام داستانی نبود. البته میدونیم که خودتو به حماقت زدی تا داستان رو عوض کنی! اونم از حماقته چون کسی که دستش رو بشه آبرویی براش نمی‌مونه. ظاهرا سر دراز بی بندوباری و جنایات جنسی و برده کشی از کودکان فقط در هالیوود نیست و به کمپ منافقین هرزه هم میرسه!
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      0 0
      15:44 کدوم سلاخی منظورته؟شما که یادمه بعد از سلاخی مردم اسرائیل جشن گرفته بودید همون روز اول
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    16 29
    آخه این چه مقاله ای؟!!!
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      15 3
      مستندی است به‌نام «زندگی مخفی والت دیزنی»، قطعه‌ای از خود والت را در آن است که برای طراحی میکی ماوس، ابتدا یک پنتاگرام رسم می‌کند! پنتاگرام یا ستارهٔ پنج‌پر از معروف‌ترین نمادهای شیطان‌پرستی و از مشخصات بز بافومت است.قبل از نظر دادن یکم مطالعه کن جستجو کن
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    6 23
    ما تودوران کودکی بارها همین کارتون پینوکیو روتودهه شصت با تلویزیون سیاه وسفید با ذوق وشوق دیدیم اشتیاقی که الان با تلویزیونهای بزرگ 75 اینچ پیشرفته هم به دست نمیاد حالا شما دوست دارین هرچیزی رو بیجا به یک چیز دیگه ربط بدین مشکل خودتون هست .
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      1 0
      غرب چشم و دل سیر بود آخه،ولی هر روز بیشتر معلوم میشه اگر انسان بی قید رها بشه هیچوقت سیر نمیشه
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      2 0
      تو کودکی بدون اطلاع می‌دیدید و ذوق می‌کردید. ما که دلایل روشن بیان کردیم. حالا تو میخوای ابله فرضت بشی یا زباله به خوردت بدن مشکل خودت هست. دلیل نمیشه ما تبیین نکنیم.
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      تو کودکی بدون اطلاع می‌دیدید و ذوق می‌کردید. ما که دلایل روشن بیان کردیم. حالا تو میخوای ابله فرض بشی یا زباله به خوردت بدن مشکل خودت هست. دلیل نمیشه ما تبیین نکنیم.
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    25 3
    پینوکیو تنها کارتنی بود که به نظرم خوب میومد، اونم که اینطور شد! البته برای نسل امروز که غرق در فضای مجازی ساخته غرب هستند واجبه که یه بار پینوکیو رو ببینن تا تو اینستا و غیره به الاغ دو پا تبدیل نشن!!!
    • موسوی IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
      1 1
      ههههه هههههه دمت گرم
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    4 7
    این که داره بچه هارو آگاه می کنه سربه هواباشن از مدرسه فرار کنن شکارمیشن راه برگشت هم ندارن .چطورعلیه خودش استفاده کردی چپکی
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      پس قبول داری که در آمریکا جزیره‌ای هست که بچه مدرسه‌ای‌های سر به هوا رو شکار می‌کنه و دیگه هم به خونه‌شون بر نمی‌گردن. ممنون منظور ما هم همین بود!
  • بیژن کیا IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    در کثیف بودن پدوفیلی شکی نیست اما رمان پینوکیو را کارلو کولودی ده ها سال قبل از فیلم والت دیسنی نوشته بنابراین منطق زمانی مطلب شما نادرست است.
  • بیژن کیا IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    در کثیف بودن پدوفیلی شکی نیست اما رمان پینوکیو را کارلو کولودی ده ها سال قبل از فیلم والت دیسنی نوشته بنابراین منطق زمانی مطلب شما نادرست است.
  • بیژن کیا IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    در کثیف بودن پدوفیلی شکی نیست اما رمان پینوکیو را کارلو کولودی ده ها سال قبل از فیلم والت دیسنی نوشته بنابراین منطق زمانی مطلب شما نادرست است.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    به نظر من وجود موساد نشون میده بیشتر بحث آتو گرفتن از مقامات آمریکا بوده، که پیروان تلمود از این روش شدیدا استفاده میکنن.
  • طاهری IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    4 1
    از گورهای جمعی کودکان بومی کانادا و آمریکا چه خبر ؟!
  • فرزاد IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    این جریان غلام چیه؟ اونم یک توضیحی بدین
  • فلش رسیورهای IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    3 6
    دنبال قاتل بروسلی هستیا .دلار مملکت شده 60 تومن..قاتل بروسلی رو ول کن بابا
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      خب تو فقط نگران قیمت دلار و سیر کردن شکمتی که الحمدلله همیشه هم سیر هست و این حرفها رو بزار برای اون کسانیکه براشون شعور و عقل و فرهنگ و دین و آینده بچه هاشون مهمه و تو فقط فکر شکمت باش و بر اساس بالانس قیمت دلار زندگیت رو تنظیم کن
    • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
      0 0
      اولا بشه ۱۰۰ تومن. دلیل نمیشه به خودمون آسیب بزنیم. ثانیا دلار شده ۶۰ تومن تو این جا تو صفحه فرهنگی پلاسی که نظر بنویسی؟! از کمپ چه خبر؟!
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    یه مقاله کاملا دروغ و غیر مستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس