کد خبر 1416587
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

خدمات اینترنت سازمانی شامل چیست؟

به نظر شما چه ویژگی‌هایی را برای انتخاب شرکت ارائه‌دهنده اینترنت سازمانی باید در نظر گرفت؟ انتخاب خدمات اینترنت سازمانی برای کسب‌وکارهایی که امور روزانه آن‌ها به اینترنت وابسته است، اهمیت بسیاری دارد. به‌طوری‌که یک انتخاب اشتباه ممکن است منجر به شکست و از دست دادن مشتریان شود. در انتخاب صحیح اینترنت سازمانی، سرویس مورد نظر باید ویژگی‌هایی نظیر سرعت پایدار و بالا، پشتیبانی قوی و قیمت مناسبی داشته باشد. 

در حقیقت نت سازمانی نوعی اینترنت پرسرعت است که انواع مختلفی دارد. اینترنت سازمانی به‌منظور تسهیل و تسریع در ارتباطات کسب‌وکارها، توسط شرکت خدمات اینترنت عرضه می‌شود. برای انتخاب درست خدمات اینترنت سازمانی و خرید آن از یک شرکت معتبر، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید. 

پهنای باند اختصاصی؛ از مهم‌ترین خدمات اینترنت سازمانی پرسرعت 

سرویس ارائه اینترنت با پهنای باند اختصاصی از پایدارترین انواع اینترنت سازمانی است که عملکرد و سرعت بالایی دارد. شرکت‌ها و سازمان‌ها، با خرید اینترنت سازمانی با پهنای باند اختصاصی، به اینترنت پرسرعت با ظرفیت بالا، کمترین تاخیر و کیفیت پایدار دسترسی خواهند داشت. این سرویس به صورت کاملاً اختصاصی برای مشتریان ارائه می‌شود. برخی از سازمان‌ها با خرید اینترنت سازمانی اشتراکی دچار محدودیت‌هایی می‌شوند که در بسیاری از شرایط توان پاسخ‌گویی به نیازهای ارتباطی سازمان‌ها را ندارد؛ دراین‌صورت پهنای باند اختصاصی کلیه این مشکلات را رفع خواهد کرد. 

یکی از مزایای مهم خدمات پهنای باند اختصاصی امکان استفاده از این سیستم روی بسترهای TD-LTE، فیبرنوری و ارتباطات رادیویی است. هم‌چنین این نوع سرویس با ظرفیت بسیار بالا و امکان نصب و راه‌اندازی در کوتاه‌ترین زمان، یکی از خدمات بسیار کاربردی برای شرکت‌ها و کسب‌وکارها محسوب می‌شود. شرکت‌های مختلفی در بازار ایران اقدام به ارائه خدمات پهنای باند اختصاصی کرده‌اند. یکی از بهترین شرکت‌هایی که خدمات اینترنت سازمانی بر پایه پهنای باند اختصاصی را در ایران ارائه می‌کنند، شرکت ماهان نت است.

خدمات اینترنت سازمانی شامل چیست؟

اینترنت وایرلس؛ از بهترین خدمات اینترنت سازمانی 

با خرید اینترنت وایرلس، امکان استفاده از باکیفیت‌ترین اینترنت بی‌سیم ایران برای شما فراهم می‌شود. اینترنت وایرلس یکی از بهترین خدمات اینترنت سازمانی به‌شمار می‌رود که در کلیه مناطقی که امکان استفاده از سیم وجود ندارد و فاصله مشتری با مراکز مخابراتی بسیار است، کاربردی خواهد بود. هم‌چنین، سرویس وایرلس مناسب سازمان‌هایی است که به پهنای باند بیشتری نیاز دارند یا مایل نیستند خط تلفن خود را تغییر دهند. 

برخلاف خرید اینترنت adsl که نیاز به خط تلفن ثابت دارد، برای تهیه و پیاده‌سازی سرویس وایرلس به فرکانس‌های رادیویی احتیاج است. به‌همین دلیل، اینترنت Wireless نیاز سازمان‌ها، شرکت‌ها و مراکز علمی کشور به اینترنت نامحدود و پرسرعت را برطرف خواهد کرد. یکی دیگر از مزایای اینترنت بی‌سیم برای سازمان‌ها امکان برقراری ارتباط بین شعب و دفتر مرکزی با یک سرویس اینترنت واحد است. باتوجه‌به مزایا و ویژگی‌های سرویس وایرلس، این خدمات اینترنت سازمانی، به یکی از پرتقاضاترین و محبوب‌ترین سرویس‌ها تبدیل شده است. ناگفته نماند که سرویس وایرلس بیشترین استفاده را بین مشتریان دارد؛ علت این موضوع ایجاد ارتباطی امن از محل شما تا سرویس‌دهنده ISP است.

اینترنت پوینت تو پوینت، باکیفیت‌ترین اینترنت سازمانی 

اینترنت نقطه به نقطه یا اینترنت پوینت تو پوینت، یک شبکه اینترنت اختصاصی شده است که اغلب شرکت‌ها و مراکز اداری و تجاری از آن استفاده می‌کنند. این اتصال خصوصی، سرعت بسیار بالایی دارد و قابلیت اتصال بی‌سیم چند نقطه مکانی را به‌وسیله شبکه خصوصی ایجاد می‌کند. هزینه اینترنت پوینت تو پوینت بسیار مناسب است و هم‌چنین سرعت بالا و امنیت بیشتری را برای سازمان‌ها فراهم می‌کند. از مهم‌ترین مزایای این سرویس باید به ثبات، پایداری و امکان ارائه آن در بیشتر نقاط پایتخت و کشور اشاره کرد.

این اتصال با نصب آنتن و تجهیزات رادیویی در منطقه مورد نظر برقرار شده و شما را از شر زحمت و هزینه کابل‌کشی راحت می‌کند. اینترنت پوینت تو پوینت برای مسافت‌های طولانی قابل استفاده است. این ارتباط اغلب بین یک شهر و استان شکل می‌گیرد. اینترنت نقطه به نقطه در دو دهه اخیر در ایران رایج شده است و معمولا سازمان‌ها، شرکت‌ها و دیگر مشاغل از این ابزار استفاده می‌کنند. با خرید اینترنت سازمانی پوینت تو پوینت، باکیفیت‌ترین اینترنت بی‌سیم ایران را تجربه خواهید کرد. 

خدمات اینترنت سازمانی شامل چیست؟

خرید اینترنت سازمانی پرسرعت و یکپارچه، از شرکت خدمات اینترنت ماهان نت 

در این مقاله به پرسش «خدمات اینترنت سازمانی چیست و انواع آن کدام است»، پاسخ دادیم. اکنون می‌دانیم که با اینترنت سازمانی، کسب‌وکار شما گامی رو به جلو برداشته و شرکتتان سرعتی بی‌نظیر در به‌ثمر رسیدن تلاش‌هایتان خواهد داشت. اگر مایل به استفاده از یک اینترنت سازمانی پرسرعت و باکیفیت هستید، در خرید آن تردید نکنید! ما برای خرید سرویس اینترنت سازمانی نظیر: پهنای باند اختصاصی، اینترنت پوینت تو پوینت و سرویس وایرلس، ماهان نت را پیشنهاد می‌کنیم. 

ماهان نت با بهره‌گیری از لینک‌های پرظرفیت و شبکه زیرساخت موجود، امکان خدمت‌رسانی با سرویس اینترنت سازمانی را  به شرکت‌های بزرگ و کوچک، برج‌ها و مجتمع‌ها فراهم کرده است. کارشناسان ماهان نت برای اعلام تعرفه‌های سرویس‌های اینترنتی و مشاوره انتخاب خدمات اینترنت سازمانی پاسخگوی سوالات شما هستند. برای ارتباط با متخصصان ماهان نت، فقط کافی است با شماره 021872780 تماس بگیرید. 

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس