کد خبر 1415457
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۱
آغاز لیگ قهرمانان با نبرد پاریس - یووه

فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از سه‌شنبه شب با برگزاری چند دیدار شروع می‌شود.

به گزارش مشرق، فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ۲۱-۲۰۲۰ از امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ با برگزاری چند دیدار شروع می‌شود.

گروه E

دیناموزاگرب - چلسی

سالزبورگ - میلان

آبی های لندن فصل جدید لیگ برتر را با خرید چند بازیکن بزرگ با نوسان زیاد شروع کردند. چلسی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی رکورد نقل و انتقالات خود را شکست. آبی‌ها در تابستان امسال ۲۷۳.۵ میلیون پوند هزینه کرده‌اند. این مبلغ گران‌ترین خرجی است که این تیم در یک پنجره نقل و انتقالات در تاریخ ثبت کرده است. شاگردان توخل ابتدای هفته توانستند در داربی لندن وستهام را ۲ بر یک شکست دهند و باید دید این بار در زاگرب مقابل یاران صادق محرمی چه عملکردی خواهد داشت. دینامو در فصل جدید با ۷ برد و یک تساوی از ۸ دیدار خود مقتدرانه در صدر ایستاده است و به دنبال یک قهرمانی دیگر است.

در دیگر دیدار میلان بعد از برد روحیه بخش برابر اینتر در داربی میلان در اولین بازی در لیگ قهرمانان در اتریش برابر سالزبورگ قرار می‌گیرد.

گروه F

سلتیک - رئال‌مادرید

لایپزیگ - شاختار

رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی که هر ۴ دیدار خود در این فصل لالیگا را با برد به پایان رسانده است و سوپرجام یوفا را نیز در ابتدای فصل به دست آورد در بهترین شرایط ممکن و با روحیه بالا به گلاسکو خواهد رفت و برابر سلتیک قرار خواهد گرفت. البته رئال حق دست کم گرفتن حریف را ندارد چرا که سفید و سبزهای گلاسکو نیز این هفته برد چشمگیری در داربی بزرگ اسکاتلند داشتند و گلاسکو را ۴ بر صفر شکست دادند.

در دیگر دیدار، لایپزیگ که شرایط چندان خوبی در جدول رده بندی بوندسلیگا ندارد باید در خانه به مصاف تنها نماینده اوکراین در این رقابت ها برود.

گروه G

دورتموند - کپنهاگن

سویا - منچسترسیتی

در این گروه دورتموند آلمان که نتایج نسبتا خوبی در بوندسلیگا کسب کرده بعید است در روز نخست، کار سختی داشته باشد و به دیدار کپنهاگن خواهد رفت. در طرف دیگر منچسترسیتی پرستاره به اسپانیا می‌رود و برابر سویا قرار خواهد گرفت. منچسترسیتی ارلینگ هالند را با ۷۵ میلیون یورو از بوروسیا دورتموند به خدمت گرفت و این ستاره نیز با درخشش خود تا اینجای فصل بهترین بازیکن در پنج لیگ برتر اروپا بوده است.

گروه H

پاری سن ژرمن - یوونتوس

بنفیکا - مکابی

پاری سن ژرمن در حالی برابر یوونتوس قرار می‌گیرد که مصدومیت دی ماریا کام هواداران یووه را تلخ کرده است. وینگر آرژانتینی در نیمه دوم در بازی با فیورنتینا مصدوم شد و دی شیلیو جایگزین او شد و حالا نگرانی در یوونتوس پس از دو مصدومیت متوالی افزایش یافته است و حضورش در دیدار با پاری سن ژرمن در هاله‌ای از ابهام است.

مثلث نیمار، مسی و ام‌باپه در این فصل فوق العاده خوب عمل کرده است و باید دید این بار در لیگ قهرمانان یاران مسی چه عملکردی خواهند داشت.

در دیگر دیدار این گروه بنفیکا در خانه از نماینده رژیم صهیونیستی پذیرایی خواهد کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس