کد خبر 1415368
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
نمی‌گذاریم چالشی ما را به چالش بکش

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: ما تازه آمدیم و هیچ ارزیابی نداریم؛ سعی می‌کنیم چالش‌ها را به حداقل برسانیم و نگذاریم چالشی ما را به چالش بکشد و نسبت به آینده نگرانی ندارم.

به گزارش مشرق، محمود خسروی‌وفا در گفت‌وگویی در حاشیه آیین نکوداشت خدمات علمی و فرهنگی سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس سابق کمیته ملی المپیک، درباره این مراسم و اینکه چند روز پیش شاهد مراسمی شبیه به آن بودیم، اظهار داشت: این مراسم تکراری نبود. جمعیت و نخبگان فرهنگی اصلی و چهره‌های ماندگار کشور بودند که برای اولین بار این عزیزان در میدان ورزشی و در نکوداشت ورزشی شرکت می‌کردند. در طول تاریخ چنین چیزی را نداشتیم. این تجربه بزرگی بود. صالحی امیری با سبقه فرهنگی خود پیوند خوبی را بین ورزش و فرهنگ به وجود آورد.

خسروی‌وفا درباره ادامه این راه توسط وی و کمیته تحت نظرش خاطرنشان کرد: قرار نیست قطع شود. این مدیریت همزمان پیش می‌رود. این مسئولیت که روی دوش صالحی‌امیری است و در این راه می‌مانند چرا که تخصص دارند. من در مدیریت ورزش کار می‌کنم. صالحی‌امیری سال‌ها در فرهنگ کار کرده است.

رئیس کمیته ملی المپیک درباره چالش‌های پیش روی خود نیز بیان داشت: ما تازه آمدیم و هیچ ارزیابی نداریم. سعی می‌کنیم چالش‌ها را به حداقل برسانیم و نگذاریم چالشی ما را به چالش بکشد. نسبت به آینده نگرانی ندارم. تیم جوان و خوب و باانگیزه‌ای انتخاب شده‌اند و باید چند ماه بگذرد.

وی درباره جلسه اول کمیته و همچنین جلسه پیش رو گفت: فردای انتخابات اولین جلسه برگزار شد و در آن رویکرد چهار ساله آینده‌ خود را ترسیم کردیم. فردا بر مبنای دستوراتی که در پیش داریم و فوریت دارد، بحث می‌کنیم و شاید تا سه‌شنبه‌ هفته آینده دبیرکل و خزانه‌دار که مهمترین‌ها هستند را انتخاب کنیم. سعی می‌کنیم دوستانی که در هیئت اجرایی هستند را مدنظر قرار دهیم. با مطالعه تصمیم می‌گیریم تا خود این مساله تبدیل به یک چالش نشود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس