کد خبر 1415515
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک شد

با تصمیم اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

به گزارش مشرق، دومین نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز و با حضور اعضای جدید برگزار شد که طی آن حاضرین، سید مناف هاشمی از مدیران با سابقه و خوشنام حوزه ورزش را بعنوان دبیر کل کمیته ملی المپیک انتخاب و معرفی کردند.

ضمنا در این نشست سید احمد بابایی بعنوان خزانه دار کمیته ملی المپیک انتخاب شد.

اعضای هیات اجرایی در ادامه دومین نشست خود از فعالیت های ارزنده پیمان فخری در مرکز نظارت بر تیمهای ملی و سرپرستی کاروان اعزامی به هانگژو تقدیر و تشکر نموده و با مرخصی یکساله وی موافقت کردند.

در این نشست، محمود خسروی وفا ریاست کمیته،  سعیدی سرپرست دبیر کلی، غلامرضا نوروزی و مهین فرهادی زاد نواب رئیس کمیته، علیرضا پاکدل، علیرضا سهرابیان، غلامرضا شعبانی‌بهار، مهرداد علی‌قارداشی، حمید عزیزی و بهداد سلیمی حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محسن IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    3 0
    مناف هاشمی مدیر خوشنام؟؟؟؟؟؟
  • مهرداد IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    4 0
    سلام خیلی هم مدیر خوشنامی نیست هنوز فراموش نشده وقتی که گلستان سیل اومد و همه جا را سیل برداشته از قضا ایشان که استاندار گلستان بود در سفر تفریحی خارج از کشور تشریف داشتند و گروههای جهادی داشتند جور این مدیر باسابقه را می کشیدند تا جایی که توسط اسحاق جهانگیری عزل شد . حالا چندسال گذشته و دوباره این مدیر از لپ لپ در اومد.
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    3 0
    مشرق یکی به میخ می زنی یکی به نعل گزارش خودت رو نگاه کن بعد بنویس مدیر خوشنام یا قحط الرجال است یا پارکینگ معزول و مستعفی هاست
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    نام کامل ایشان سید مناف هاشمی است استاندار کذایی و معروف معزول !و سایر رسانه ها از جمله صدا و سیما این خبر را اعلام کردند!!! مشرق اما ترجیح داده نام او را سانسور کند تا مردم متوجه نشوند کدام هاشمی ؟!!
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    لعنت خدا بر خائنین خون شهدا!!! علت ابقا و ارتقا این اقا با آن پرونده ننگین استانداری گلستان چیست؟!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس