کد خبر 1414598
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از عبور ۲ هزار و ۸۰۰ زائر از مرز خسروی طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : مرز خسروی به‌عنوان یکی از مرزهای عبوری به سمت عتبات عالیات، ظرفیت و توانایی بالایی در میزبانی از زوار را دارد.

وی ادامه داد: از ورودی‌های استان کرمانشاه تا مرز خسروی در مسیر ترانزیتی به سمت مرز مهران، از لحاظ روکش آسفالت، نصب علائم و تابلو، بروزرسانی سیستم روشنایی راه‌ها، رفع نقاط پرحادثه و... آماده پذیرایی از زائران اربعین است و مشکلی در محورهای مواصلاتی وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه مرز خسروی از لحاظ زیرساختی یکی از بهترین مرزهای کشور است و تمام امکانات بهداشتی و خدماتی، نمازخانه‌ها، فضا سازی معنوی و سالن‌ها به بهترین شکل ممکن آماده شده است.

وی، از تردد روان زوار از مرز خسروی خبر داد و گفت: با اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های منحصر به فرد و مسیر آسان و نزدیک خسروی به کربلای معلی، استقبال زائران از این مرز رسمی روز به روز در حال افزایش است.

فریبرز کرمی تصریح کرد: طی روز گذشته یازدهم شهریور ماه تعداد ۲ هزار و ۸۰۰ زائر از مرز خسروی به سوی کشور عراق خارج شده و ۴۰۰ نفر وارد کشور شده‌اند.

کرمی خاطر نشان کرد: طی شبانه روز گذشته ۵۰۷ هزار و ۱۸۷ تردد وسایل نقلیه در محورهای استان کرمانشاه به ثبت رسیده که ۵۱ هزار و ۵۱۲ مورد آن ورودی به استان کرمانشاه بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    0 0
    شبانه روزی است یا خیر؟
    • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      0 0
      خودشان قیدکردندشبانه روزیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس