آسمان ایران، ناامن‌ترین آسمان برای متجاوزان احتمالی‌ است

آسمان کشور، امروز امن‌ترین آسمان برای عبور پروازهای دارای مجوز و ناامن‌ترین آسمان برای متجاوزان احتمالی‌ است که قصد تهدیدی نسبت به فضا و آسمان کشور را دارند.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور در سالروز پدافند هوایی در جمع کارکنان این قرارگاه گفت: دهم شهریور که به‌عنوان روز پدافند هوایی نامگذاری شده، فرصتی مناسب و مغتنم برای تجلیل از ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و رشادت‌های غیورمردان پدافند هوایی است و این عزیزان با عزم و اراده‌های انقلابی و جهادی خود، بزرگترین دستاوردها را برای برقراری امنیت آسمان ایران اسلامی و خدمت به مردم به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: امروز پدافند هوایی به پشتوانه‌ خون مقدس شهدا، برخورداری از نیروی انسانی مومن، غیرتمند و متخصص و تحت هدایت‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های راهبردی، فنی، تکنولوژی و صنعت دفاعی به دست آورده که نتیجه این اقتدار دفاعی ایجاد امنیت و آسایش برای ملت است.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده گفت: تمرین انواع روش‌های مختلف دفاعی موجب شده شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی و توان رزمی قرار داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیاء(ص) کشور در پایان خاطرنشان کرد: به واسطه تلاش نیروهای پدافند هوایی، آسمان کشور امروز امن‌ترین آسمان برای عبور پروازهای دارای مجوز و ناامن‌ترین آسمان برای متجاوزان احتمالی‌ است که قصد تهدیدی نسبت به فضا و آسمان کشور را دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
    0 0
    این همه شهید و هزینه ارزش این رو داره که امنیت برقرار باشه ولی برادر یه فکری هم به حال اقتصاد و افراد بیکار بکنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس