پدافند هوایی ارتش هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کند

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.

به گزارش مشرق؛ وابستگان نظامی خارجی مقیم تهران صبح امروز به منظور چهاردهمین سالروز  تشکیل نیروی پدافند هوایی ارتش با امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این دیدار ضمن تبریک روز نیروی پدافند هوایی ارتش، تعامل سازنده، اثرگذار، مثمر ثمر و همچنین تبادل دانش با کشورهای دوست و هم پیمان را در تمامی سطوح امری لازم و ضروری دانست و گفت: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش با تکیه بر دانش بومی، خلاقیت، نوآوری، تعهد و نیروی انسانی با ذکاوت و هوشیار توانسته است با عبور از تمامی تحریم ها و محدودیت ها به قدرتی مثال زدنی در سطح منطقه تبدیل شود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال صلح و دوستی پایدار در منطقه و جهان است و پدافند هوایی ارتش همواره در راستای مقابله با انواع تهدیدات در زمینه ی علوم پدافندی لحظه به لحظه در حال رشد و نقش آفرینی است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد خطاب به وابستگان نظامی و دفاعی خارجی مقیم تهران با اشاره به برگزاری و بازدید از نمایشگاه توانمندی نیروی پدافند هوایی در زمینه علوم پدافندی، اعم از راداری، موشکی، جنگالی، سایبر و ... در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، اظهار داشت: شما تنها گوشه ای از اقتدار و صلابت نیروی پدافند هوایی را در دفاع از گوشه گوشه ایران اسلامی مشاهده کردید که ماحصل انسجام، یکپارچگی و هم افزایی نیروهای مسلح ایران در کنار نبوغ، خلاقیت و وطن پرستی جوانان این مرز و بوم است.

وی با برشمردن برخی از دستاوردهای نوین نیروی پدافند در زمینه سامانه های راداری و موشکی، تاکید کرد: پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات که در لبه فناوری روز دنیا قرار دارد، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کند و در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می دهد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه تجهیزات پدافندی به هیچ کشوری وابستگی نداریم و به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده‌ایم که در جهت تبادل دانش، تعامل و صلح و دوستی پایدار تجهیزات هم صادر می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    4 4
    چطور در مورد عدم تجاوز اف۳۵پنهانکار به حریم هوایی ایران اینقدر مطمئن هستم ولی نمیتوانیم جلوی قاچاق سالی۲۰میلیارد دلار از مرزها را بگیریم؟
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      2 0
      بایدحراست وسازمان بازرسی تعزیرات فقط روی شفافیت مسئولان ومجموعه هانظارت کنند وجوابگویشان توسط نیروهای امنیتی کنند
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    استکبار ونوکران شهیونیسم ووهابیهاش...درحال اشغال جنایت مداخله تفرقه اتحاد با نوکرانس برای غارت وپیشرفت ورفاه بیشتر هستند-شما دنبال دوستی با این گرگها و...هستید!؟
  • US ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 1
    ارتش ایران حزب الله هست
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    2 0
    در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می دهد ‌‌:)))
  • عمو IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 1
    ارتش ای سدّ استوار مایه ارج و افتخار زنده باد همه خوبان و زحمتکش ارتش در تمامی ادوار.
  • یزدان IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    زیبا بود
  • کامران IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    2 1
    عزیزم چرا با کلمات بازی میکنی! اون راداری که باهاش دو هزار و پانصد کیلومتر دورتر را پایش میکنید رادار دو بعدی هست که توان رهگیری و درگیری نداره و فقط برای هشدار زود هنگام کاربرد داره!!
  • CA ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    2 1
    با چی رصد می‌کند با تجهیزات بنجل روس که حتی توان رصد موشک‌های اوکراینی ندارند و‌ یا با دوربین شکاری. ‌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس