دولت سیزدهم واقع بینانه آینده کشور را به برجام گره نزد

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت صلح آمیز ایران در صنعت هسته ای با توافق برجام تعطیل شدنی نیست.

به گزارش مشرق، علی کریمی فیروزجایی گفت: دانش صلح آمیز هسته ای در کشورمان بومی شد و تحت تأثیر فشارهای غرب تعطیل نخواهد شد.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران و همه کشورهای عضو سازمان بین المللی انرژی اتمی از حق فعالیت صلح آمیز در صنعت هسته ای برخوردارند.

نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به زیاده خواهی آمریکا در مذاکرات برجام، افزود: کشورمان تحت هیچ شرایطی از خطوط قرمز خود در روند مذاکرات کوتاه نخواهد آمد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با انتقاد از طولانی شدن روند مذاکرات برجامی گفت: آمریکا با سیاست دفع الوقتی و طرح مسائل خارج برجام در صدد انحراف مسیر مذاکرات و امتیازگیری بلاوجه است.

کریمی فیروزجایی با تقدیر از ابتکار تیم مذاکره کننده کشورمان، افزود: دولت سیزدهم در روند مذاکرات از حقوق اساسی کشورمان به خوبی صیانت کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم با اظهار اینکه واقع گرایی از شروط اصلی عرصه دیپلماتیک است، افزود: توانایی های منحصر به فرد ایران در صنعت هسته ای با هدف مصارف صلح جویانه نباید نادیده انگاشته شود.

این نماینده مجلس با اشاره به بدعهدی دولت آمریکا در نقض توافقات بین المللی ادامه داد: موفقیت مذاکرات برجام در گرو واقع بینی و تصمیم سیاسی دولت آمریکا است.

وی، قانون مصوب مجلس یازدهم در خصوص مقابله با بدعهدی آمریکا را در برجام موجب افزایش قدرت چانه زنی کشورمان دانست و افزود: مجلس یازدهم با این قانون از سرمایه های اساسی کشور در صنعت هسته ای صیانت کرد، مجلس شورای اسلامی توافقی را می پذیرد که منافع پایدار ملی در آن لحاظ شود.

کریمی فیروزجایی، روند تلاش‌های دولت سیزدهم را در حل مشکلات بنیادی کشور ستودنی عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم با واقع بینی آینده کشور را به برجام گره نزد، دولت سیزدهم و مجلس یازدهم برای حل چالش های اساسی کشور عزم قاطع دارند.

نماینده مردم بابل در مجلس با تأکید بر لزوم تلاش برای تقویت اتحاد و همگرایی بین دولت و مردم افزود: تعمیق خودباوری و پیوند مردم با مسئولان رویکرد برجسته دولت سیزدهم است.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • . IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    واقعا
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 0
    در حرف می گید گره نزد اما عملا همه چیز از واردات خودرو تا ساخت مسکن دولتی و حتی افزایش حقوق منتظر برجام مونده
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    تمام بازارهای داخلی رو نگاه کنید بعد ببینید برجام تاثیر داره یانه
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    1 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس