کد خبر 1413811
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
۵۰ بازیکن در فهرست اولیه تیم ملی فوتبال ایران برای سفر به اتریش

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران نسبت به انتشار فهرست ۵۰ نفره برای اردوی اتریش واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حضور تعدادی از بازیکنان لیگ برتری در سفارت اتریش برای دریافت روادید شینگن شائبه حضور آنها در آخرین اردوی تیم ملی فوتبال قبل از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ را ایجاد کرد تا صحبت‌هایی درباره تغییرات گسترده در لیست مسافران جام جهانی ۲۰۲۲ نیز مطرح شود.

محمد جماعت مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به انتشار این اسامی و حضور بازیکنان داخلی در سفارت اتریش در توئیتر شخصی خود مطرح کرد: «در خصوص ماجرای امروز و حضور برخی بازیکنان جهت انگشت نگاری باید اذعان داشت که این به معنای حضور در فهرست نهایی اردوی آماده سازی اتریش نیست. با توجه به قواعد صدور ویزای شینگن و نبود زمان کافی یک فهرست ۵۰ نفره به سفارت اتریش در کشورمان داده شده است.»

بنابراین قرار نیست این بازیکنان به طور قطع در این سفر حضور داشته باشند و تنها برای انجام امور اداری راهی سفارت اتریش شده‌اند. اسامی این بازیکنان در حالی ارائه شده است که هنوز مشخص نیست شخص دراگان اسکوچیچ نیز به عنوان سرمربی در اردوی اتریش خواهد بود یا شخص دیگری جانشین او می‌شود.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران با حضور بازیکنان داخلی و خارجی از ۲۸ شهریورماه به مدت ۱۰ روز در کشور اتریش برای برگزاری آخرین فیفادی مقابل تیم‌های ملی اروگوئه و سنگال خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس