کد خبر 1413461
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

اولین قدم در زمان خرید سانترال این است که نیازهای تلفنی فعلی و آینده کسب و کار خود را مشخص کنید. سوال اینجاست که مجموعه شما به چه قابلیت هایی برای استفاده از سانترال احتیاج دارد.

بررسی و راهنمای انتخاب سانترال

راهنمای انتخاب سانترال با ارتباط لند

اگر قصد انتخاب سانترال برای مجموعه خود را دارید پیشنهاد میکنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. اولین قدم در زمان خرید سانترال این است که نیازهای تلفنی فعلی و آینده کسب و کار خود را مشخص کنید. سوال اینجاست که مجموعه شما به چه قابلیت هایی برای استفاده از سانترال احتیاج دارد. نکته مهم که اکثر شرکت و سازمان ها باید به آن توجه کنند برند دستگاه سانترال میباشد که از همه لحاظ دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش باشد.

ما در این مقاله از کارشناسان فروش شرکت ارتباط لند کمک گرفته ایم تا یک راهنمای مناسب برای خرید سانترال به مشتریان و علاقمندان به این دستگاه ارائه کنیم. قبل از هرچیز توصیه می کنیم به دلیل کیفیت و ماندگاری محصولات پاناسونیک، حتما سانترال های این برند را در اولویت اول برای خرید قرار دهید. با پیشرفت تکنولوژی و ارتباط های وسیع بین مجموعه ها و مشتریان لازم است برای پاسخگویی بهتر و بالا بردن کیفیت تماس ها سانترالی انتخاب شود که بتواند به شکل منظم خطوط شرکت شما را مدیریت کند.

به همین دلیل امکانات گسترده‌ای که سیستم‌های سانترال در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. از مهم‌ترین مزیت‌های یک مرکز تلفن سانترال ارتباط های رایگان در مجموعه و جلوگیری از هزینه های اضافی تلفن میباشد.

کدام مدل سانترال مناسب کسب و کار ما میباشد؟

همانطور که میدانیم هر مجموعه ای شامل بخش های مختلف و تعداد کارمندان متفاوتی است. این نکته یکی از مهم ترین مواردی است که در انتخاب مدل سانترال باید در نظر داشته باشید. در صورتی که قصد خرید سانترال را دارید باید توجه داشته باشید که دستگاه قابلیت ارتقا داشته باشد تا در زمان اضافه کردن کارمندان جدید خطوط تلفن سانترال در اختیارشان قرار گیرد. بطور کلی سانترالی که بتواند بخوبی نیازهای کسب و کار شما را پوشش دهد جز انتخاب های مناسب میباشد. سانترال ها در انواع و نام های گوناگونی تولید شده اند که هر کدام دارای خصوصیاتی هستند که آنها را نسبت به یکدیگر متمایز میکند. در این زمینه از برندهای معروف و شناخته شده در ایران را میتوان سانترال پاناسونیک دانست که از نظر قابلیت ها و امکانات میتواند نیازهای کاربران خود را برطرف کند.

البته در مورد سانترال ها برندهای مطرح دیگری از جمله سیسکو، گرند استریم هم وجود دارد که تفاوت این دستگاها قابلیت ویپ VoIP (تماس اینترنتی) و سایر امکانات هستند. یکی از مزیت های سانترال پاناسونیک دارا بودن بسیاری از امکانات نظیر تلفن گویا، تماس های داخلی رایگان و مجهز شدن به تلفن های تحت شبکه میباشد. در ادامه چند فاکتور مهم را برای خرید سانترال بررسی خواهیم کرد.

راهنمای انتخاب سانترال با ارتباط لند

چند فاکتور مهم در زمان خرید سانترال

برای خرید دستگاه سانترال لازم است مشخصات و امکانات آن را بدانید. در ادامه چند فاکتور مهم را برای خرید سانترال را بررسی خواهیم کرد. این نکات به شما کمک میکند تا در زمان خرید سانترال با آگاهی کامل نسبت به این کار اقدام نمایید.

قابلیت سیستم تلفن گویا

امروزه اکثر شرکت هایی که با مشتریان در ارتباط هستند از قابلیت تلفن گویا سانترال استفاده میکنند. این قابلیت در سانترال به شما اجازه میدهد تا بتوانید تماس های ورودی شرکت خود را توسط تلفن گویا پاسخگو باشید. در واقع تلفن گویا میتواند بخش بزرگی از تماس ها را مدیریت کند و مشتریان را به قسمت های مختلف وصل کند. این قابلیت نه تنها میتواند کیفیت پاسخگویی را بالا ببرد بلکه باعث میشود سرعت در ارتباط های تلفنی به شکل بسیار منظمی انجام شود.

راهنمای انتخاب سانترال با ارتباط لند

امکان اتصال به انواع تلفن سانترال

فاکتور بعدی که در زمان خرید سانترال باید به آن توجه کنید امکان اتصال سانترال به انواع تلفن سانترال است. بعضی سانترال ها بصورت پیشفرض میتوانند از مدل های تلفن آنالوگ و دیجیتال و تحت شبکه پشتیبانی کنند که این مورد جز اولویت ها در مشخصات فنی سانترال به حساب می آید.

انواع ظرفیت سانترال

همانطور که قبل تر به آن اشاره کردیم سانترال ها دارای انواع مختلفی هستند. از تفاوت های این دستگاه ها را میتوان در ظرفیت خطوط آنها شناخت که دارای دو دسته کم ظرفیت و پرظرفیت هستند. در نظر داشته باشید اگر قصد راه اندازی مجموعه ای را دارید برای سیستم سانترال آن باید مدلی را انتخاب کنید که بخوبی تمامی خطوط شهری و خطوط داخلی افراد مجموعه را پوشش دهد. همچنین در سانترال باید امکان گسترش و اضافه کردن کارت ارتقا وجود داشته باشد که در آینده بتوان از خطوط مورد نیاز استفاده کرد.

ویژگی ها و امکانات سانترال

  • تماس های داخلی رایگان
  • امکان ارتباط تماس اینترنتی
  • منشی تلفن گویا اتوماتیک
  • ارتباط سریع با مشتریان
  • قابلیت پیگیری مکالمات

نتیجه گیری

در این مطلب قصد داشتیم تا شما را در مورد انتخاب سانترال راهنمایی کنیم تا همواره در این زمینه بتوانید با اطلاعاتی جامع نسبت به خریدی آگاهانه اقدام نمایید. اگر در مورد تکنولوژی سانترال نیاز دارید تا بیشتر با آن آشنا شوید سایت های زیادی هستند که در این حوزه فعالیت میکنند مثل سایت ارتباط لند که میتواند به شما کمک کند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس