واکسن قبل از دولت سیزدهم سیاسی شده بود

وزیر بهداشت گفت: به رغم پرداخت وجه به کواکس هیچ واکسنی برای ما ارسال نشده بود و واکسن به یک مسئله سیاسی تبدیل شده بود و عده ای آن را FATF گره زده بودند.

به گزارش مشرق، بهرام عین‌اللهی، دوشنبه شب به مناسبت هفته دولت با حضور در مسجد جامع قلهک تهران به تشریح دستاوردهای یک ساله وزارت بهداشت پرداخت و با اشاره به نقش مساجد در ابتدای انقلاب و تربیت جوانان باانگیزه و انقلابی، اظهار داشت: ابتکار دولت برای سخنرانی وزرا در مساجد باعث شد این سنت فراموش شده، مجدداً احیا شد.

وی یادآور شد: مساجد طبق فرمایش امام (ره) دارای نقش و اثرگذاری ویژه ای بوده و هستند، چرا که مسجد پایگاه ارتباطی مهمی بین مردم و دولت است. دولت سیزدهم اقبال ویژه ای به مساجد دارد و مساجد همواره سنگری مهم در انقلاب از ابتدای آن بوده و خواهد بود.

وزیر بهداشت تاکید کرد: مساجد باید محلی باشند که خدمتگزاران دولت در هر رده‌ای گزارش خود را ارائه و از مردم برای اداره بهتر امور استمداد بطلبند.

وی با اشاره به اولین دیدار کابینه دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب، گفت: اولین تاکید رهبری در شروع دولت به ما مدیریت فوری مسئله کرونا و واکسیناسیون عمومی بود و ما این مهم را در دستور کار خود قرار دادیم.

عین‌اللهی به تشریح وضعیت کشور در شیوع و گسترش اولیه کرونا پرداخت و خاطرنشان کرد: زمانی که دولت روی کار آمد روزانه ۵۰ هزار مبتلا، ۸ هزار مریض بدحال و بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنان ما جان خود را از دست می‌دادند. مردم در خانه‌های خود قرنطینه و روحیه مردم بسیار بد و کسب و کارها تعطیل شده بود.

وی با بیان اینکه قبل از شروع دولت فقط ۱۸ میلیون دز واکسن تزریق شده بود، خاطرنشان کرد: به رغم پرداخت وجه به کواکس هیچ واکسنی برای ما ارسال نشده بود و واکسن یک مسئله سیاسی شده بود و عده‌ای نیز این مسئله را به FATF و…، گره زده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حبیب IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    2 1
    شما که مخالف بودی آقای دکتر!!!! بعدش یهو معجزه شد واکسن وارد شد؟؟؟ یا تواناییهای شما و همکاران بود؟؟؟
  • حسن IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    1 0
    شماکه عزیز با جناب معاون اول میگفتین خودمون تولید میکنیم وارد نشه تعداد بالا تولید میکردید چیشد پس؟حالا گذشته فکر کردین مردم فراموش میکنن؟خدا پدر تولید کننده سینوفارم رو بیامرزه وگرنه معلوم نبود الان چی به سرمون اومده بود.
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    0 0
    خدا لعنت کنه همشونو
  • CN ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    0 1
    چرا محاکمه نمیشن؟! مگه باعث قتل ۷۵۰۰۰ ایرانی نشدن، همه مسببان باید محاکمه و اعدام کردند اما چه کس یا کسانی مخالفت میکنند؟!! واقعیت اینه که دست همتون توی یک کاسه است و همتون بهم وابسته و از یک خانواده هستید ، خدا لعنتتون کنه.
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      0 0
      میشه دروغ نگی؟ با پرونده ناقص نمیشه کاری کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس