دیدار وزیربهداشت با رئیس جمهور سوئیس/جزئیات سفر عین اللهی به ژنو

وزیر بهداشت در تماس تلفنی با یکی از نیروهای اورژانس که در حین ماموریت مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته بود، جویای حال او شد.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی، در تماس تلفنی با اسحاق رادمنش، از نیروهای اورژانس بجنورد که در حوادث اخیر و در حین مأموریت پزشکی برای نجات یک بیمار بدحال مورد حمله برهم زنندگان نظم و امنیت قرار گرفته بود، از خدمات نیروهای اورژانس در خدمت رسانی به آحاد ملت ایران، قدردانی کرد.

وزیر بهداشت در این تماس با اشاره به ایثارگری‌ها و خدمات فداکارانه سپیدپوشان اورژانس در حوادث، مناسبت‌ها و ایام مختلف سال، گفت: لباس سپید اورژانس، نماد مصونیت از هر گونه تعرض و مورد احترام همگان در همه جای دنیا است و اینکه اغتشاشگران نیروهای اورژانس را در حال جابجایی بیمار مورد حمله و مجروح کرده اند، اوج شقاوت آنان را نشان می‌دهد.

وی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این نیروی خدوم اورژانس در بجنورد، گفت: فرشتگان سپیدپوش اورژانس، خدمت به آحاد ملت ایران در هر شرایط و بدون هیچ محدودیتی را وظیفه خود می‌دانند و جامعه و مردم نیز، قدردان این خدمات ارزنده آنهاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    از کجا معلوم که که کار خودتون نباشه تا این جوری مسیر اعتراضات به حق مردم رو منحرف کنید
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      0 0
      خفه حال وحرف مردم دیروز وپریروز دیدید اما کسی که میدونه اونی که داره سرش میبره امام حسین فرزند علی وفاطمه است ونوه پیامبر اسلام خودش زمانی فرمانده پدرش بوده میدونه اونا حق هستن میدونه ورودی بهشت اینان وبازم کار خودش میکنه نمیشه براش دلیل وبرهان اورد چون مثل اربابش شیطان که حرف خدا رو گذاشت وتا روز قیامت منتظر جزاش بله جانم شما رو نمیشه روشن وارشاد کرد حزب شیطان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس