کد خبر 1413299
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
رجبی: استقلالِ ساپینتو حالا حالاها کار دارد

پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان با آن تیمی که هنوز انتظار می‌رود فاصله زیادی دارند و متاسفانه در چند هفته‌ای که از لیگ برتر گذاشته، بار فنی خاصی از تیم ساپینتو مشاهده نکردیم.

به گزارش مشرق، «رضا رجبی» روز سه‌شنبه، با اشاره به پیروزی استقلال مقابل مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: مس کرمان تیمی است که از لیگ آزادگان به لیگ برتر آمده است و بسیاری از بازیکنان این تیم بی تجربه بودند و حتی می‌توان گفت برای اولین بار ورزشگاه آزادی را از نزدیک نظاره می‌کردند اما بازی پایاپایی را برابر استقلال به نمایش گذاشتند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از ایراداتی که به نحوه بازی استقلال می‌توان گرفت خط هافبک و عدم طراحی و ایجاد موقعیت سازی برای مهاجمان است، استقلال نباید روی اتفاق و خلاقیت به گل برسد.

رجبی تصریح کرد: گلی که استقلال در بازی با مس کرمان به ثمر رساند روی اشتباه و تیزهوشی کوین یامگا بود؛ اینکه کار تاکتیکی و تمرین شده در تیم بزرگی چون استقلال دیده نشود بسیار زشت است.

بیشتر بخوانید:

«قایدی» و «لوکادیا» در فهرست نقل و انتقالات بزرگ آسیا

وی تاکید کرد: استقلال اگر می‌خواهد در فصل جدید نیز مدعی قهرمانی بوده و از عنوان قهرمانی خود دفاع کند باید عملکرد بهتری را به اجرا بگذارد، این تیم در فاز هجومی با ضعف روبروست.

بازیکن اسبق استقلال همچنین گفت: اختلاف باشگاه استقلال با صدا و سیما موضوعی است که کاملا حق با آبی‌پوشان است، صدا و سیما در هنگام بازی‌های این تیم تبلیغات میلیاردی می‌گیرد اما حق باشگاه را نمی‌دهد، اگر استقلال و پرسپولیس نبودند، آنها چطور می‌خواستند درآمدزایی کنند.

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران امروز (سه‌شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

استقلالِ ساپینتو حالا حالاها کار دارد

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۶ تایی IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
    0 0
    حالا حالا کار داره. باید ریکاردو بازی مافیارو یاد بگیره 😂

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس